مثل محرم و عاشورا؛ وصف گلزار شهدای کرمان توسط یک جوان عراقی/ مردم جهان به زیارت مرقد حاج قاسم بیایند

یکی از زائران عراقی مرقد شهید سلیمانی با بیان اینکه فضای اینجا حال و هوای محرم و عاشورا دارد؛ گفت: من به تمام جهانیان این را می گویم که به این مرقد و مزار شریف بیایند.

خبرگزاری شبستان-کرمان

 

اوایل روز به روز؛ سپس ساعت به ساعت و حالا یک روز مانده به آن ساعت پُر حادثه از بامداد غم انگیز سیزدهم دی ماه؛ لحظه به لحظه بر جمعیت زائران در گلزار شهدای کرمان افزوده می شود.

 

 

 

 

از زوار داخلی که از شمال و جنوب و شرق و غرب ایران، رهسپار کرمان شده اند؛ تا جوانان سوری و هندو و یمن و عراقی و... و مردمانی از اروپا و امریکا؛ از شیعه تا اهل سنت و اقلیت های مذهبی خیلی ها خود را به مرقد شهید سلیمانی می رسانند.

 

 

مسیر اصلی منتهی به گلزار شهدای کرمان، مملو از جمعیت زائرانی است که با وجود سرما و یخبندان اما در گرماگرم رسیدن به زیارت شهدا به ویژه حاج قاسم و یار وفادارش حاج حسین پورجعفری؛ پر حرارت قدم بر می دارند.

 

 

 

 

 

هر کس به طریقی به سردار دلها عرض ارادت می کند و از احساس خود در این مکان مقدس می گوید.

 

 

مصطفی اسدی از جوانان عراقی می گوید: ما امروز با کمال افتخار در سرزمین کرمان هستیم؛ اینجا سرزمین شهدا و سرزمین شهیدحاج قاسم سلیمانی است.

 

 

 

وی با بیان اينکه خداوند را شاکریم که این حضور را روزیِ جوانان موکب شهدای عراق کرد؛ افزود: فضا، فضای روحانی و معنوی و حال و هوای محرم و عاشورا است.

 


 

این جوان عراقی ادامه داد: ان شاءالله خداوند شهادت را روزی ما بکند و ان شاءالله در راه حاج قاسم هستیم. و همه می گوییم تشکر حاج قاسم! در حق ما کم نگذاشتی.

 

 

 

وی در ادامه اظهارات خود گفت: خدا را شکر که آمدیم؛ ان شاءالله ما فدایی این خون های پاک و در مسیر شهدای فرمانده هستم و اگر سالم باشیم حتماً بر خط و راه  شهدای فرمانده- حاج قاسم  و المهندس- خواهیم ماند؛ ان شاءالله تا آخر عمرمان در این طریق و راه هستیم.

 


 

این زائر عراقی حاج قاسم با صدای رسا اعلام کرد: من به تمام جهانیان این را می گویم که به این مرقد و مزار شریف که همان مزار حاج قاسم سلیمانی هست؛ بیایند این خون های پاک زیارت شان جایگزین و بدل ندارد.

 

 

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله ما به عنوان مردم عراق این راه را ترک نمی گویم و این راه را ادامه می دهیم.

کد خبر 1243859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha