مشکل زمین و آب  واحد تولیدی کاشی فرزاد بررسی می شود

حجت الاسلام موحدی راد گفت: مشکل تأمین زمین، آب برای کارخانه کاغذسازی و استفاده از تسهیلات معافیت مالیاتی واحد تولیدی کاشی فرزاد در بیرجند بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی موحدی‌راد صبح امروز دوشنبه (۱۲ دی) در ستاد پیگیری اجرا سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با دستور کار بررسی مشکلات مجتمع کاشی و سرامیک فرزاد، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر بازدید و سرکشی از واحدهای تولیدی و کارخانه ها به همراه دادستان از مجتمع کاشی و سرامیک فرزاد بازدیدی به عمل آمد که برای تأمین زمین و آب برای کارخانه کاغذسازی و استفاده از تسهیلات معافیت مالیات و دارایی با مشکلاتی مواجه بودند.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به بررسی این مشکلات در جلسه امروز ستاد پیگیری اجرا سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ادامه داد: برای تأمین آب مقرر شد با تشکیل کارگروهی نیاز واقعی کارخانه کاغذسازی و راهکارهای تأمین آب این واحد تولیدی بررسی و ارائه شود.

 

وی بیان کرد: همچنین برای استفاده از معافیت مالیاتی این واحد تولیدی به دلیل توسعه ای که داشته است موضوع برای بررسی به شورای دستگاه هایی نظارتی ارجاع می شود و چنانچه مصوباتی داشته باشند بر اساس آن وزارت اقتصاد و دارایی اقدام خواهد کرد و امیدواریم این واحد تولیدی بتواند از معافیت مالیاتی استفاده کند.

 

حجت الاسلام موحدی راد با اشاره به نیازمندی این واحد تولیدی به زمین مجاور برای توسعه کارخانه، تصریح کرد: زمین مربوطه به خاطر بدهی سرمایه گذار واحد تولیدی آن در رهن بانک ملی است که پرونده آن در حال پیگیری است و در اداره ثبت اسناد اجرائیه صادره شده و مقرر شد بانک سریعتر نسبت به وصول مطالبات خود اقدام کند تا این اراضی متعلق به منابع طبیعی برای واگذاری تعیین تکلیف شود.

 

 

کد خبر 1243969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha