جبهه مقاومت؛ نظم جدید جهانی را در برابر استکبار رهبری می کند

سردار صفوی با اشاره به وجود سردارانی همچون حاج قاسم در جبهه مقاومت گفت: جبهه مقاومت در آینده نظم جدید جهانی را در برابر استکبار رهبری می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار سرلشکر رحیم صفوی در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم نوین جهانی گفت: آمریکایی ها طی دهه های گذشته شکست های زیادی خوردند که یکی از اشتباهات آنها ترور سردار حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابو مهدی و همراهانش بود.

 

دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب تصریح کرد: آمریکا تصور می کرد با شهادت این بزرگواران جبهه مقاومت از هم می پاشد اما هم اکنون این جبهه به بزرگترین پیروزی ها نایل شده است، همان گونه که آنها در حمله نظامی به برخی از کشورها دچار اشتباه استراتژیک شدند و بیش از 35 هزار نفر را به کشتن داده و در نهایت مجبور به فرار از افغانستان بدون دستاورد شده و در نهایت نیروهای خود را از شرق مدیترانه و خلیج فارس خارج کردند.

 

وی ادامه داد: برخورد آنها با انقلاب در مسایل اخیر و شهادت حاج قاسم نشان می دهد که آنها قدرت مقاومت را نمی فهمند و در طول 44 سال پس از پیروزی انقلاب هنوز به این حقیقت دست نیافته اند.

 

وی یادآور شد: آنچه در آینده خواهیم دید از آنچه در تاریخ منطقه گذشته است، متفاوت خواهد بود و شاهد شکل گیری نظم نوین جهانی در منطقه خواهیم بود. این امر نشان می دهد که نظمی که آمریکایی ها به دنبال آن بودند با شکست مواجه شده است.

 

وی با بیان اینکه شاهد دو صحنه بزرگ رویارویی به مقیاس جهانی و منطقه ای در مقابل یکدیگر هستیم، اظهار داشت: جبهه اروپا و نوکران آن در غرب آسیا و جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی در مقابل یکدیگر قرار دارند. راهبرد جبهه استکبار اعمال قدرت از طریق تهاجم نظامی و جنگ ترکیبی برای تحمیل اراده خود و دسترسی به اهداف امنیتی و سیاسی و غارت ملت ها است و جبهه دوم به رهبری امامین انقلاب جبهه مقاومت راهبردی و قدرت نرم جبهه مقاومت و قدرت تمدن سازی معنوی و قدرت اقناع سازی ملت ها برای مقاومت و ایستادگی در مقابل جبهه استکبار است.

 

سردار صفوی با بیان اینکه امام (ره) دو رویداد پیروزی انقلاب و جنگ را رهبری کردند و طی سال های بعد از آن رهبر انقلاب جبهه مقاومت را از شرق مدیترانه تا آسیای شرقی تقویت و رهبری و زمینه تقویت و مقاومت لبنان، سوریه و یمن را فراهم کردند، گفت: به فضل الهی دولت های منطقه در مقابل استکبار به پیروزی رسیده اند زیرا در مجموعه این جبهه سردارانی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی که تربیت یافته مکتب امام (ره) بود، حضور دارند.

 

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی با شجاعت و تدبیر و حضور در میدان دیپلماسی سیاسی را نیز بر عهده داشتند.

 

مشاور عالی رهبر انقلاب در امور نظامی یادآور شد: آخرین بار با مهندس ابو مهدی درباره چگونگی سازماندهی حشد الشعبی در کربلا بیش از سه ساعت گفت و گو کردم. این فرمانده در جنگ تحمیلی مسئولیت مهندسی رزمی سپاه بدر را بر عهده داشت و به زبان فارسی صحبت می کرد. مطمئن ایم که جبهه مقاومت در آینده نظم جدید جهانی را در برابر استکبار رهبری می کند.

 

 

 

کد خبر 1244023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha