رسالت حکومت دینی ترویج ارزش هاست

احمدی با بیان اینکه درستی شیوه های امر به معروف و نهی از منکر راه تعالی جامعه است، گفت: ترویج ارزش های دینی و تربیت انسان در ابعاد مختلف رسالت حکومت دینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، احمدی در نشست آموزشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، افزود: ترویج و نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکربستر مقابله با آسیب های اجتماعی است.

 

مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان افزود: تمامی بداخلاقی‌هایی که در جامعه ما اتفاق می‌افتد به خاطر ترک این دو واجب بزرگ است.

 

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از ارائه تعریف‌های نادرست از امر و نهی، ادامه داد: برداشت ناصواب و عملکرد نامناسب، زمینه ساز بدبینی عمومی به این فرضیه الهی است.

 

احمدی با ابراز خرسندی از نگاه عمیق ستاد به مقوله امر به معروف و نهی از منکر، اذعان داشت: داشتن نگاه علمی به مقولات فرهنگی و اجتماعی و برنامه محوری ضروری است.

 

وی تربیت انسان در ابعاد مختلف را رسالت حکومت دینی برشمرد و خاطرنشان کرد: درستی شیوه‌های امر به معروف را راه تعالی جامعه است.

 

مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان با تشریح فضای سالم و اخلاقی اداره امور مالیاتی استان نهادینه کردن معروف‌ها را با استناد به گزارشات مالی و اظهار رضایتمندی مودیان، ویژگی فرهنگی این اداره برشمرد.

کد خبر 1244043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha