مراسم لحظه پرواز گرامیداشت شهادت شهید سلیمانی برگزار می‌شود

مهدی سلیمانی گفت: به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی، امشب مراسم لحظه پرواز در کهف شهدا روبروی گلزار شهدای شهر جیرفت برگزار می‌شود.

«مهدی سلیمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی، امشب مراسم لحظه پرواز در کهف شهدا روبروی گلزار شهدای شهر جیرفت برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون رهروان شهدای جیرفت افزود: این مراسم همراه با اکران مستند قاسم است که ساعت ۲۳ امشب اکران می شود.

 

وی بیان کرد: مداحی و سخنرانی از دیگر برنامه های مراسم لحظه پرواز است که ساعت ۱۲ شامگاه امشب آغاز و تا ساعت ۱ و ۲۰ دقیقه بامداد به وقت شهادت سردار دلها ادامه دارد.

 

سلیمانی ابراز کرد: این مراسم با همکاری کانون رهروان شهدا، فرهنگی گلزار شهدا و کمیته خادمین شهدا برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون رهروان شهدای جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ویژه‌ گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی، برپایی موکب است که از عصر امروز در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام شهر راه اندازی شده است.

 

وی اظهار کرد: همچنین در نظر داریم با همکاری هیئت های مذهبی زمینه اسکان مهمان راه دور شهید سلیمانی را فراهم کنیم.

 

سلیمانی اضافه کرد: قرائت زیارت عاشورا در جوار یاران حاج قاسم در گلزار شهدا، قرائت دعای کمیل و ندبه در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام شهر جیرفت از دیگر برنامه های ویژه سومین سالگرد شهید سلیمانی است.

 

مسئول کانون رهروان شهدای جیرفت تاکید کرد: شهید سلیمانی همه عمر خود را وقف سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.

 

وی عنوان کرد: حاج قاسم در تمام عمر خود مطیع ولایت بود و عمر با برکتش سراسر درس ولایتمداری است.

 

سلیمانی گفت: چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن تا زمان شهادت خود را سرباز ولایت می دانست و در وصیت نامه خود نیز به این مهم اشاره دارد.

 

مسئول کانون رهروان شهدای جیرفت در خاتمه هدف از اجرای برنامه های گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی را ترویج مکتب حاج قاسم دانست.

کد خبر 1244139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha