طرح سواد دیجیتال در ۱۰ درصد مدارس شهرستان های استان اجرا می‌شود

رحیمی بیدک گفت: گفت: طرح سواد دیجیتال در ۱۰ درصد مدارس شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، دومین نشست آموزشی و توجیهی طرح سواد دیجیتال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون آموزش ابتدایی  اداره کل آموزش و پرورش استان، معاونین آموزشی، کارشناسان آموزشی ابتدایی شهرستانها و مناطق با مدرسی خانم مدینه رفیعی برگزار شد.  
 

معاون آموزش ابتدایی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به برگزاری دوره سواد دیجیتال در شهرستان کهگیلویه، اظهار داشت: یکی از ملاک‌های به روز بودن معلمان این است که معلمان ما به سواد دیجیتال و علوم روز، رایانه و فضای مجازی آشنا بوده و حداقل یک قدم از دانش‌آموزان خود در این زمینه جلوتر باشند تا پاسخ‌گوی نیازهای روزمره در مواجهه بامشکلات باشند.
 

سید جلال رحیمی بیدک با اشاره به اجرای طرح سواد دیجیتال، اظهار کرد: طرح سواد دیجیتال امسال در ۱۰ درصد مدارس استان اجرا خواهد شد که این طرح از اول دی ماه آغاز و تا هفته دوم اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.
 

رئیس اداره تکنولوژی گروه های آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در این طرح معلمان با مهارت‌های هفت‌گانه و نرم‌افزار اسکرچ آشنا خواهند شد و می‌توانند در پایان دوره محتوای الکترونیکی تولید کنند.
 

بهنام مجیدیان فرد بر اهمیت آموزش طرح سواد دیجیتال و برجدی گرفتن سواد رسانه‌ای تاکید کرد و گفت: یکی از ضعف‌های جدی ما پایین بودن سواد رسانه‌ای است که باعث می‌شود برای رفع این خطر نیاز به بالا بردن سواد رسانه‌ای را در بین دانشجو معلمان، دانش‌آموزان و آموزگاران دوره‌ ابتدایی بالا ببریم .

کد خبر 1244297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha