۴۱ کودک یتیم تحت سرپرستی مسجد «دارالاحسان» مالزی قرار گرفتند

مسجد «دارالاحسان» در «سلانگور» مالزی حدود ۴۱ کودک یتیم را تحت سرپرستی خود قرار داد تا کمک های مالی را به طور ماهیانه برای گذران زندگی خود دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « theborneopost»، مسجد «دارالاحسان» در «سلانگور» مالزی حدود 41 کودک یتیم را تحت سرپرستی خود قرار داد تا کمک های مالی را به طور ماهیانه برای گذران زندگی خود دریافت کنند.

 

«یارابی» از متولیان مسجد دارالاحسان ابراز امیدواری کرد  ابراز که این کمک بتواند در جهت کاهش بار هزینه های مدارس برای کودکان بی سرپرست کمک کننده باشد.

 

در مراسمی که برای اهدای کمک های مالی به 41 کودک بی سرپرست برگزار شد، 30 نفر از اعضای محروم و نیازمند جامعه ساراواک نیز بسته های غذایی دریافت کردند.

 

مسجد دارالاحسان اولین مسجد در «سوبانگ جایا» واقع در سلانگور، مالزی است. این مسجد که در مجاورت مجتمع تجاری « Subang Parade » واقع شده است، بین سال‌های 1983 و 1985 برای خدمت به شهر تازه‌ساز سوبانگ جایا ساخته شد.

 

مسجد دارالاحسان در 13 سپتامبر 1985 توسط  «المرهوم سلطان صلاح الدین عبدالعزیز » شاه سلانگور به مناسبت بیست و پنجمین جشن سلطنت وی به طور رسمی افتتاح شد.

این مسجد از زمان افتتاح تا کنون خدمات بزرگی برای کمک به جامعه و حمایت از نیازمندان و افراد فقیر انجام داده است. مسجد دارالاحسان همچنین مرکز انجام بسیاری از فعالیت های اجتماعی و محل گردهمایی مسلمانان برای حل مشکلات جامعه است.

کد خبر 1244328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha