راهپیمایی ورزشکاران گیلانی در سومین سالگرد شهادت سردار دلها

جامعه قهرمانان، پیشکسوتان، داوران و ورزشکاران گیلانی همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به سمت میدان شهدای ذهاب رشت راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی امروز(سه‌شنبه، ۱۳ دی) با حضور باشکوه مردان و زنان ولایتمدار رشت در میدان شهدای ذهاب(پیاده راه فرهنگی) با سخنرانی سردار سپهر، معاون وزیر کشور برگزار شد.

 

جامعه قهرمانان، پیشکسوتان، داوران و ورزشکاران گیلانی برای حضور در این مراسم از سبزه میدان به سمت میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت، محل برگزاری مراسم راهپیمایی کردند.

 

بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از ورزشکاران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان با تجمع در سبزه میدان به سمت میدان شهدای ذهاب، راهپیمایی و در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند.

 

جهانبخش آرمان در حاشیه این مراسم گفت: همه اقشار مختلف مردم امروز در مراسم سردار رشید اسلام حضور دارند و جامعه ورزش هم این احساس تکلیف را دیده و از کودک و نوجوان و بزرگسال در این همایش حضوری پررنگ دارند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: در همه شهرستان‌های استان نیز جامعه ورزش در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم حضوری باشکوه دارند.

 

همچنین در این مراسم گروه سرود ضحی لاهیجان سرود " عمو قاسم " را با حضور ۵۰ نفر از کودکان دهه نودی در میدان شهرداری اجرا کردند.

 

گفتنی است، نماهنگ "عمو قاسم" گروه ضحی به مناسبت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با همخوانی ۲۰۰ نفر از کودکان دهه نودی همزمان با سالگرد حماسه مردم با بصیرت گیلان در سال ۸۸، در مراسم یادواره ۶۵۰ شهید گلگون کفن شهرستان لاهیجان رونمایی و به فرزندان شهدای مدافع حرم تقدیم شد.

 

 

کد خبر 1244359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha