برگزاری کوهپیمایی خانوادگی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها در کرمانشاه

امامیان،گفت: بمناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خادمیاران رضوی برنامه ی متمرکز کوهپیمایی خانوادگی همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) را اجرا خواهند کرد.

سید جعفر  امامیان در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم و زنده بودن راه این شهیدروشنی بخش حرکت های مردمی و فعالیتهای خیرخواهانه است،اظهار داشت:شهید حاج قاسم سلیمانی انسان وارسته و زاهد پیشه ای بود که هیچ گاه به دنبال پست و مقام های دنیوی نبود و اگرچه می توانست با استفاده از موقعیت و جایگاه خود امکانات رفاهی فراوانی را برای خود و خانواده اش فراهم کند، اما ساده زیستی و نزدیک بودن به عامه مردم را برگزید. 

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه،افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی انسان وارسته و زاهد پیشه ای بود که هیچ گاه به دنبال پست و مقام های دنیوی نبود و اگرچه می توانست با استفاده از موقعیت و جایگاه خود امکانات رفاهی فراوانی را برای خود و خانواده اش فراهم کند، اما ساده زیستی و نزدیک بودن به عامه مردم را برگزید.

 

وی خاطر نشان کرد: کوهپیمایی در روز جمعه ۱۶ دی ماه  ساعت ۸ صبح با  حضور در درب مسجد النبی(ص) طاقبستان آغاز و بعد از طی مسیر کوهپیمایی در پایان به امام زاده ابراهیم(ع) طاقبستان می روند و در آنجا نیز خادمیاران رضوی با همکاری و میزبانی مرکز افق امام زاده ابراهیم (ع) و  اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو کرمانشاه با برگزاری محفل انس با قرآن و سفره اطعام رضوی میزبان شرکت کنندگان در این برنامه خواهند بود.

 

امامیان، تصریح کرد:در پایان با هدف شناخت و معرفت صحیح نسبت به مکتب حاج قاسم، زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار از مادران شهدا، از سه مادر شهید ورزشکار نیز تجلیل می شود.

کد خبر 1244375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha