برگزاری آئین بزرگداشت «نهمین دوره استانی روز صنعت چاپ» در شیراز

خوش اقبال گفت: در آئین بزرگداشت «نهمین دوره استانی روز صنعت چاپ» که ۱۴ دی در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار خواهد شد از فعالان عرصه چاپ تکریم تقدیر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، غلامرضا خوش اقبال، امروز سه شنبه (13 دی) از تکریم فعالان چاپ در آئین بزرگداشت روز صنعت چاپ در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: در آئین بزرگداشت «نهمین دوره استانی روز صنعت چاپ»، فعالان عرصه چاپ تکریم خواهند شد.

معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: این آئین ساعت 15 چهارشنبه 14 در سالن «فرهنگ» مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: نهمین دوره استانی آئین بزرگداشت روز صنعت چاپ به پاس همت و تلاش فعالان و دست اندرکاران صنفی و صنعتی این عرصه و با تجلیل از پیشکسوتان، چاپخانه داران، کارگران و فعالان حوزه چاپ و واحدهای وابسته با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

خوش اقبال صنعت چاپ را عرصه ای فرابخشی دانست و اظهار کرد: در گستره وسیع این صنعت، تلاطم صنعت، فرهنگ و هنر، تجارت، هویت، فناوری، بهداشت و رسانه موج می زند که نشانگر این است که چاپ، تبلور اصلی زندگی در دوران معاصر است و بدون این صنعت، تصور چگونه زیستن در جهان امروز دشوار است.

کد خبر 1244376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha