ترافیک در محور آزادراه کرج به تهران سنگین است

سرهنگ کرمی با اعلام ترافیک سنگین در محور آزادراه کرج به تهران گفت: از رانندگان درخواست می شود از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند همچنین با توجه به میزان آلاینده ها نسبت به حل و رفع نقص فنی وسائل خودرو خود اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سرهنگ پیمان کرمی با اعلام خبر ترافیک سنگین آزادراه کرج به تهران گفت: ترافیک در محور خط جنوبی آزادراه کرج به تهران حدفاصل پل فردیس تا پلاک کلاک کرج سنگین است.

 

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: از رانندگان درخواست می شود از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند همچنین با توجه به میزان آلاینده ها نسبت به حل و رفع نقص فنی وسائل خودرو خود اقدام نمایند. 

 

وی با اشاره به اهمیت پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش های شدید برف و باران اظهار کرد: بنابر اعلام هواشناسی انتظار می رود شاهد بارش برف و باران در ارتفاعات استان باشیم که همین مهم ایجاب می کند که رانندگان و مسافران تجهیزات کامل به همراه داشته باشند. 

 

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: محور خط جنوبی و شمالی آزادراه تهران به کرج و کرج به قزوین نیز شاهد بیشترین آمار تردد است که با توجه به تصاویر دریافتی در طول یک شبانه روز گذشته ۵۲۱ هزار تردد را شاهد بودیم. 

 

کد خبر 1244530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha