۲۵۰ گفتمان دانش آموزی نماز در مدارس استان زنجان برگزار شد

به گفته حجت الاسلام یوسفی، در راستای آشنایی دانش آموزان با معارف نماز در مدارس ۲۵۰ گفتمان دانش آموزی نماز در بیش از ۳۰ مدرسه دخترانه و پسرانه و با حضور ۷۲۰۰ دانش آموز در مقطع تحصیلی اول و دوم متوسطه استان زنجان برگزار شد.

حجت الاسلام علی یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ترویج فرهنگ اقامه به موقع نماز در بین دانش آموزان را یکی از اولویت های ستاد اقامه نماز عنوان کرد و گفت: به همین منظور گفتمان های نماز در مدارس اجرا می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان زنجان ادامه داد: نشست های دانش آموزی با موضوع گفتمان دانش آموزی نماز با هدف آشنایی با معارف نماز با همکاری آموزش و پرورش استان اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: هفته گذشته ۲۵۰ نشست گفتمان دانش آموزی نماز با حضور دانش آموزان مقاطع تحصیلی اول و دوم متوسطه با حضور اساتید مرکز تخصصی نماز قم و تعدادی از اساتید بومی در استان زنجان برگزار شد.

 

به گفته حجت الاسلام یوسفی، این نشست ها به منظور ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در مدارس و ارتقاء دانش و آگاهی دانش آموزان در زمینه فلسفه، اسرار، آثار و احکام نماز و پاسخگویی به شبهات آنان و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت گفت و گوی دو طرفه به روش پرسش و پاسخ در زمینه نماز اجرا شد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان زنجان خاطرنشان کرد: گفتمان دانش آموزی نماز در در بیش از ۳۰ مدرسه دخترانه و پسرانه با حضور حدود ۷۲۰۰ نفر دانش آموز مقطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان با سخنرانی کارشناسان و اساتید ستاد اقامه نماز برگزار شد.

کد خبر 1244538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha