عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهرداری منطقه دو یزد تسریع می شود

سرپرست منطقه دو شهرداری یزد گفت: اقدامات لازم برای تسریع در روند پیشرفت پروژه های عمرانی منطقه دو انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، به نقل از روابط عمومی منطقه دو شهرداری یزد، ابوئی سرپرست منطقه دو شهرداری یزد به همراه کارشناسان شهرداری منطقه دو از پروژه های سطح منطقه بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.

 

وی افزود: هدف عمده مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری ایجاد رفاه، آسایش و آرامش برای شهروندان است. 

 

سرپرست منطقه دو شهرداری یزد در این بازدید ضمن تشکر از حمایت های شهردار یزد و قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه تمامی همکاران، دستورات لازم را درخصوص اهتمام ویژه معاونت و کارشناسان حوزه فنی و عمرانی منطقه، با بهره گیری از امکانات برای تسریع در روند پیشرفت پروژه ها صادر کرد.

 

وی اظهار امیدواری کرد منطقه دو با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر  به منظور جلب رضایت شهروندان و انجام وظایف دنبال خواهد کرد.

 

ابوئی تصریح کرد : مهمترین اولویت شهرداری منطقه دو، تلاش برای جلب رضایت شهروندان است و تحقق این امر مهم توجه به شناخت مطالبات مردمی و تلاش در بهبود خدمات شایسته به شهروندان است.

 

وی تاکید کرد: در کنار اقدامات لازم برای تسریع در اجرای پروژه ها از کیفیت آن ها غافل نیستیم بلکه رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

لازم به ذکر است در این بازدید از پروژه های در دست اقدام منطقه از جمله رودخانه مرکزی، مخزن بتنی، ساماندهی میدان مسکن و پارک طوبی بازدید بعمل آمد.

کد خبر 1244593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha