آمریکا و ایادی آن با جبهه حق دشمنی دارند

سردار رفیعی آتانی گفت: حضرت زهرا (س) در خطبه فدکیه فرمودند دلیل دشمنی شما این است که حضرت علی (ع) در جبهه حق است و امروز هم آمریکایی ها و عمله های آن با جبهه حق دشمنی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار رستعملی رفیعی آتانی در همایش نسل سلیمانی و اجتماع مادران و فرزندان در تجدید عهد با حاج قاسم سلیمانی که امروز (چهارشنبه ۱۴ دی) در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، بیان کرد: یاد و خاطره شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهدای مدافع حرم را گرامی می داریم و این روزها ملت ایران و علاقمندان این شهید در دنیا، سومین سالگرد سردار دلها را به صورت یک عاشورای حسینی برگزار کردند.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: در روزهای گذشته ایام فاطمیه را پشت سر گذاشتیم و بانوان انقلابی ما از حضرت زهرا (س) الگو گرفته اند و مهمترین خصوصیت بانوان انقلابی عمل به موقوع و در صحنه بودن چه در دوران مبارزات، در دوران دفاع مقدس و بعد از آن است.

 

وی عنوان کرد: همچنان که انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورای حسینی است هر عمل نقش آفرین یک انقلابی هم برگرفته از دستگاه عاشورایی و دستگاه عصمت و طهارت است.

 

سردار رفیعی آتانی اعلام کرد: بی بدیل ترین زن تاریخ اسلام، حضرت زهرا (س) است و خداوند متعال حضرت فاطمه زهرا (س) را به پیامبر هدیه کرد و در شرایط مبارزه با جاهلیت و احیای زن در جامعه، حضرت زهرا (س) بهترین مدل و الگو بود.

 

وی تأکید کرد: هر عمل و رفتار حضرت فاطمه زهرا (س) یک رفتار سیاسی و روشن بود و مبارزه روشنی با ظلم داشت و ایشان در خطبه فدکیه مبنای درگیری حق و باطل را بیان می کند و امروز شما بانوان در مکتب فاطمی قدم برمی دارید و دلیل دشمنی در آن دوران با اهل بیت (ع) همان است و از همین رو در برابر شما صف آرایی کرده اند.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: این روزها به زندگی و آزادی جفا شده و باید با مراجعه به زندگی اثرگذار و حریت حضرت زهرا (س) آن را جبران کنیم.

 

وی توضیح داد: حضرت زهرا (س) در خطبه فدکیه فرمودند دلیل دشمنی شما این است که حضرت علی (ع) در جبهه حق است و امروز هم آمریکایی ها و عمله های آن با جبهه حق دشمنی دارند و دلیل دیگر دشمنی را حضرت زهرا خوردن لقه حرام عنوان کردند.

 

سردار رفیعی آتانی گفت: طبق آماری که خود آمریکایی ها اعلام کردند ۶۰ درصد متولدین در آمریکا و ۴۰ درصد متولدین در فرانسه حرام زاده هستند یعنی پدر یا مادرشان مشخص نیست بنابراین از چنین جبهه ای توقع بیجایی است که شما (جبهه حق) را بفهمند.

 

وی در ادامه با اشاره به جایگاه والای شهدای مدافع حرم اظهار کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری این شهدا در زمان حیات شان از ملائک بودند و این شهدا با گذشتن از هیجانات جوانی این مسیر را پیموده اند و تعلقات خاطر و احساسات را جا گذاشتند و رفتند زیرا ما پیرو امامی هستیم که برای دفاع از دین با همه خانواده اش به میدان آمد.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تأکید کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با استحکام مبانی دینی، مردان و زنانی را در جبهه مقاومت برای تطهیر جامعه ما تربیت کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: دفاع از حرم برای نجات این بخش از تاریخ ضرورتی انکارناپذیر بود و این میدان به وجود آمد تا شهید حججی ها و حسین همدانی ها دیده شوند و امروز جبهه مقاومت با قدرت قاسم سلیمانی و در امتداد مسیر او  پیش می رود.

 

سردار رفیعی آتانی یادآور شد: سردار اسماعیل قاآنی همان ادامه دهنده مسیر سردار سلیمانی است و ما هم همان ملت زمان قاسم سلیمانی و خواهران و برادران اسماعیل قاآنی هستیم.

 

کد خبر 1244598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha