وصیت نامه شهید سلیمانی برای عموم مردم بالاخص جوانان تبیین شود

به گفته موسوی، سردار سلیمانی در وصیت‌نامه خود توصیه کردند که قدر رهبری را بدانید زیرا رهبری، اصل ولایت فقیه است که باید همه ما ملتزم به این وصیت این شهید باشیم و برای عموم مردم بالاخص جوانان تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سرهنگ سید شمس الدین موسوی، امروز در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت با یادآوری اینکه امام راحل با تبعیت از نهضت عاشورا بر علیه ظلم قیام کرد، گفت: سردار سلیمانی نیز تربیت شده مکتب امامین انقلاب بود و با این مکتب توانست اقدامات برزگی را برای ایران و کشورهای منطقه انجام دهد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه امام راحل باب جهاد را بر روی ملت ایران باز کرد، گفت: این جهاد می تواند در قالب جنگ، خدمت به محرومان و بازکردن گره ای از مشکلات مردم باشد و سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس مردانه جنگید و پس از دوران جنگ در عرصه های خدمت رسانی به مردم به میدان آمد و در نهایت نیز عراق را از وجود نیروهای داعش پاک کرد.

 

وی با اشاره به اینکه شهادت آرزوی دیرینه سردار سلیمانی بود، گفت: ایشان همواره در دعاهای خود شهادت را می طلبید و شهادت انعامی است که خداوند به بندگان پاک خود عطا می کند.

 

این مسئول یکی از ویژگی های سردار سلیمانی را توسل به اهل بیت(ع) بالاخص حضرت زهرا(س) اعلام کرد و گفت: ایشان ولایت مداری و ولایت پذیری را سرلوحه کارهای خود قرار داده بود و تا پای جان از آرمان های انقلاب دفاع کرد.

 

موسوی با اشاره به اینکه وصیت نامه سردار سلیمانی حاوی نکات مهمی است که باید چندین بار آن را مطالعه و به دیگران توصیه کنیم، خاطرنشان کرد: این شهید قدرت اغناکنندگی بسیاری داشت و در فتنه 88 نیز سردار سلیمانی بر ضرورت هدایت گمراه شدگان تاکید داشتند و شخصا با این افراد گفتگو می کردند.

 

وی با یادآوری اینکه شجاعت و تدبیر این شهید موجب شد تا وی به اسطوره مقاومت تبدیل شود، گفت: وی با کمک نیروهای مقاومت توانست داعش را که سرمایه رژیم صهیونیست و آمریکا بود نابود کند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره از شهادت این بزرگ مرد تاریخ متاثر خواهند بود و تمام تلاش خود را برای زنده نگه داشتن مکتب سلیمانی به کار خواهند گرفت.

کد خبر 1244613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha