۹ هکتار زمین در شهرک ها و نواحي صنعتي گلستان آزاد شد

شهمرادی گفت: از ابتدای امسال تا کنون، ۹ هکتار زمین در شهرك ها و نواحي صنعتي كه در آن سرمايه گذاري انجام نشده بود، آزادسازي شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی شهرک‌های صنعتی گلستان، رضا شهمرادي گفت: از ابتدای امسال بیش از 9 هکتار زمین در شهركها و نواحي صنعتي كه در آن سرمايه گذاري انجام نشده بود آزادسازي شد.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان افزود: از ابتدای امسال تاکنون 29 فقره قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به دلیل راکد بودن و عدم فعاليت مطابق با برنامه زمان بندي فسخ شد.

 

وی ادامه داد: در صورتی که سرمایه گذاران پس از در اختیار گرفتن زمین نتوانند طرح خود را اجرا کنند و یا برنامه زمان بندی مناسبی نداشته باشند زمین واگذار شده به آنان پس گرفته خواهد شد. با این کار زمینه فعالیت برای سرمایه گذاران توانمند و افرادی که قصد اشتغالزایی دارند، فراهم خواهد شد.

 

شهمرادی در خصوص نحوه فسخ قراردادهاي راكد خاطرنشان کرد: با توجه به تاكيدات دستگاه هاي نظارتي و قضايي و به منظور احياء سرمايه گذاري هاي راكد فسخ قرارداد بعد از بازدیدهای میدانی، بررسی کارشناسی و در نهایت با رای هیئت حل اختلاف و داوري و طي مراحل قانوني از طريق مراجع قضايي انجام مي پذيرد.

 

 

کد خبر 1244651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha