انسان‌ها تنها با شعار یا ابراز ایمان مومنانه باقی نمی‌مانند

حجت‌الاسلام شکری، با اشاره به اینکه هر عملی جبهه افراد را تغییر می‌دهد، گفت: انسان‌ها نباید گمان کنند با شعار یا ابراز ایمان مومنانه باقی می‌مانند بلکه باید دید چه عمل خیر یا شری انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری، امروز جمعه (۱۶ دی) در مراسم گرامیداشت حماسه شهدای هویزه، با تسلیت ایام رحلت حضرت ام‌البنین (س) و شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای هویزه، اظهار کرد: هر کار خیر و خوبی که انجام می‌دهیم در واقع خود را ساخته و رشد می‌دهیم و با این اقدامات وسعت جان برای خود ایجاد می‌کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان اینکه خداوند با انجام این اعمال ما را امین می‌سازد و در این صورت پناه‌گاه مردم هم می‌شویم، افزود: مال، جان، آبرو و دارایی‌های مردم از دست و زبان ما در امان می‌ماند و پیوستگی اعمال صالحمان به اماممان می‌رسد.

 

وی با اشاره به اینکه هر عملی جبهه افراد را تغییر می‌دهد، اضافه کرد: انسان‌ها نباید گمان کنند با شعار یا ابراز ایمان مومنانه باقی می‌مانند بلکه باید دید چه عمل خیر یا شری انجام داده‌اند.

 

حجت‌الاسلام شکری، عنوان کرد: اگر برای اعمال شر، توبه و استغفار نکنیم، آن وقت خبیث و فاسد می‌شویم و اگر مجموعه اعمال و کردار، از ما یک نمونه ساخت، امکان ندارد بدون امام باشد.

 

وی تصریح کرد: در قرآن ذکر شده تا نمونه خود را از امامی چون پیامبر اکرم (ص) نگیریم و خود را مطیع او نکنیم برای عالم نمونه نمی‌شویم؛ پس لازمه اینکه شاهد حق و جریان حق باشیم، ناگزیر به انجام عمل خیر هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان اینکه عبادت حق همان صراط مستقیم است، ابراز کرد: شهدا کسانی هستند که هم اهل خیر بودند و به امام رسیدند و هم امام آنها را چنان رهبری کرد که تمام استعدادهای نهفته آنها فرآیند رشد را شروع کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز در مسیر انقلاب باید مسیر خود را بازشناسی کنیم، ادامه داد: اعمال خیر افراد را از بُن‌بست‌های پیش‌رو خارج می‌کند؛ انجام کار خیر و حتی توبه مداوم ضرورت دارد تا خداوند مقامی همچون شهادت را نصیب انسان کند.

 

حجت‌الاسلام شکری، اذعان کرد: امام راحل فرمودند هیچ شیطانی بزرگتر از آمریکا نیست و راه کشور را مسدود می‌کند تا به رشد و تعالی نرسیم؛ آمریکا همه این توطئه‌ها را با شدت ۱۰۰ برابری برای منطقه پیش‌بینی کرده تا از رشد منطقه جلوگیری کند، با این هدف برای او بردگی کنند.

 

وی با بیان اینکه آمریکا با این اقدامات جهنم می‌سازد تا استعدادها بسوزد و خودشان به عیاشی بپردازند و خودشان هم الگوهای فحشا و منکرات هستند، یاد آور شد: ما ناگزیر هستیم که با اعمال خیر، امین بودن، صالح بودن و متقی بودن به راه انقلاب کمک کنیم.

 

کد خبر 1244741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha