مکتب سپهبد سلیمانی جهانی و عالم گیر است

درخشان با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی، مکتبی جهانی و عالم گیر است، گفت: تلاش شد در این برنامه با محوریت ایران قوی تولید اثر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امین درخشان عصر امروز (۱۵دی ماه) در نخستین کنگره ملی اسطوره ملی مقاومت، گرامی داشت سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی ضمن قدردانی از حضور مسئولین، فرهیختگان و دیگر اقشار جامعه در این کنگره، اظهار کرد: از حضور نمادین عشایر سلحشور استان نیز تقدیر می‌کنم که نشان داده‌اند در راه اعتلای این سرزمین همیشه در صحنه هستند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این برنامه، نخستین کنگره فرهنگی، هنری «اسطوره مقاومت» است که با محوریت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و با همکاری سپاه فتح استان برگزار شده است.

 

وی در ادامه به نقش هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در برگزاری این برنامه اشاره کرد و افزود: 200 نفر از هنرمندان در این برنامه شرکت، و تولید اثر کردند.

 

درخشان با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی، مکتبی جهانی و عالم گیر است، خاطرنشان کرد: تلاش شد در این برنامه با محوریت ایران قوی تولید اثر داشته باشیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لغو سفر وزیر فرهنگ و ارشاد به استان، گفت: قرار بود وزیر در این برنامه میهمان باشند، اما به دلیل شرایط جوی امکان سفر وزیر فراهم نشد. ولی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی به استان سفر خواهد کرد.

کد خبر 1244902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha