پوستر جشنواره سرود نوای انقلاب رونمایی شد

ظهر امروز (۱۷ دی ماه) طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از پوستر و تیزر جشنواره سرود نوای انقلاب رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱۷ دی ماه) طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت و جمعی از خبرنگاران از پوستر و تیزر جشنواره سرود نوای انقلاب در سالن کنفرانس این اداره کل رونمایی شد.

 

بهرام مسلمی مهنی در این آیین، با اشاره بر لزوم همگرایی و هم افزایی اداره آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گفت: قطعا وجود این هم افزایی و همگرایی در پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی تاثیرگذار خواهد بود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: هم افزایی و همگرایی بین دستگاه های فرهنگی در ارتقای سطح فرهنگ عمومی منطقه تاثیر بسزایی خواهد داشت.
 
وی بیان کرد: جلسات هم افزایی و همگرایی با ادارات آموزش و پرورش در دیگر شهرستان های منطقه نیز برگزار می‌شود تا از ظرفیت این ادارات برای اجرای برنامه های فرهنگی استفاده کنیم.
 
مسلمی مهنی ادامه داد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: برای تحقق این مهم باید از سنین کودکی شروع کرد که آموزش و پرورش ظرفیت خوبی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد: قطعا در همگرایی و هم‌افزایی با آموزش و پرورش شهرستان جیرفت برنامه های فرهنگی همسو با این اداره اجرا خواهد شد.
 
وی با اشاره به این مطلب که این اداره کل در راستای اجرای سیاست های دولت مردمی گام بر می دارد، ابراز کرد: رویکرد برنامه های فرهنگی دولت مردمی آیت الله رییسی تکیه بر فرهنگ عمومی دارد بنابراین سعی دارد کارها را به نوعی به مردم واگذار کند.
 
مسلمی مهنی اظهار کرد: از ابتدای دولت تاکنون بخشی از اعتبارات فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در قالب جدول ۱۷ به موسسات فرهنگی زیر مجموعه این اداره کل اختصاص یافته است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: جشنواره سرود نوای انقلاب در دهه فجر با حمایت این اداره کل و همکاری اداره آموزش و پرورش جیرفت و موسسه فرهنگی ام ابیها در قالب طرح آواها و نغمات برگزار می‌شود.
 
وی یکی از رسالت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان را توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری دانست و افزود: یکی از دغدغه های ایشان جهاد تبیین بوده که تاکنون در این راستا همایش های متعددی برگزار شده است.
 
مسلمی مهنی از برگزاری جشنواره های متعدد فرهنگی و هنری تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: جشنواره های موسیقی هلیل تا جاز و کلیپ و عکس از جمله این جشنواره ها است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به این که جشنواره سرود نوای انقلاب در بازه زمانی ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار ۱۲ بهمن ماه خواهد بود.
 
وی با بیان این مطلب که از طرح و ایده های نو استقبال می کنیم، عنوان کرد: به تازگی فراخوان جذب طرح و ایده نو به موسسات زیر مجموعه این اداره کل ابلاغ شده که این موسسات تا یک بهمن ماه برای ارائه طرح فرصت دارند.
 

حمدالله محمدی در این آیین، گفت: بخشی از آسیب های اجتماعی به عدم هماهنگی بین نهادهای فرهنگی بر می گردد و امیدواریم جشنواره سرود انقلاب زمینه ای برای هم افزایی و همگرایی بیشتر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان باشد.

 

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت ابراز کرد: به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی باید برنامه های فرهنگی را از مهدکودک ها و دبستان شروع کنیم.

 

وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با توجه به رسالتی که دارد ظرفیت خوبی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است بنابراین به دنبال هم افزایی و همگرایی بیشتر با این نهاد هستیم.

کد خبر 1244973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha