دولتمردان شنونده درد و دل مردم باشند

حجت الاسلام نکونام دولتمردان را به شنیدن درد و دل های مردم و رفع مشکلات توصیه کرد و گفت: مردم استان هر روز مشکلات و گرفتاری های خود را مطرح می کنند و ما نیز به ادارت ارجاع می دهیم که امیدواریم رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز جمعه (۱۶ دی) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه قصص، گفت: بر اساس این آیات  خداوند بدون مثل و مانند است و انسان ها فقط می توانند هستی و شناخت ویژگی های خداوند را درک کنند و قادر به درک ذات الهی نیستند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، افزود: صبوری و فهم این بانوی مکرمه الگویی مناسب برای همه مردان و زنان است که حضرت ابوالفضل العباس(ع) تربیت شده ایشان بودند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مادران شهدا به حضرت ام البنین(س) اقتدا کردند و جوانان خود را به میدان های نبرد فرستادند، اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب پرورش چنین مادرانی است، همان هایی که رژیم رضاشاهی سعی داشتند چادر از سر آنان بکشند اما مقاومت کردند و نتیجه مقاومتشان را دیدند.

 

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه عدم تبعیت از استکبار همواره مورد سفارش خداوند در آیات متعدد قرآن است، تصریح کرد: دشمنان نیز سعی دارند با تبلیغات و دروغ پراکنی در فضای مجازی توطئه ها و افکار کثیف خود را به جوانان القا کنند تا به چپاول ثروت کشورها برسند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری دولتمردان را به شنیدن درد و دل های مردم و رفع مشکلات توصیه و خاطرنشان کرد: مردم استان هر روز مشکلات و گرفتاری های خود را مطرح می کنند و ما نیز به ادارت ارجاع می دهیم که امیدواریم رسیدگی شود.

 

کد خبر 1245006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha