جشن تکلیف دانش آموزان گیلانی در فومن برگزار می‌شود

پیراولیا گفت: جشن تکلیف دانش آموزان گیلانی، با حضور بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی به صورت متمرکز در فومن برگزار می‌شود.

حسن پیراولیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: ‌با استفاده از کلیه امکانات موجود و دستگاه های مرتبط جشن تکلیف دانش آموزان گیلانی، به صورت متمرکز در فومن برگزار می‌شود.

 

معاونت پرورشی و امور فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه این مراسم به صورت باشکوه روز چهارشنبه (۲۱، آبان) در فومن برگزار خواهد شد افزود: بیش از ۴۰۰ دانش آموز پایه سوم دختر در این مراسم شرکت خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه مراسم مذکور به صورت زنده از شبکه شاد پخش می‌شود گفت: انسان همزمان با سن تکلیف در انجام فرائض و واجبات خود تلاش می‌کند و این موجب خواهد شد تا هرگز اسیر هوای نفس و گناه نشود.

 

پیراولیا تصریح کرد: ورود به سن تکلیف یعنی حرکت به سمت کمال و در این مسیر است که مسئولیت عبودیت و بندگی خدای متعال برعهده انسان گذاشته می‌شود.

 

معاونت پرورشی و امور فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان خاطرنشان کرد: سن تکلیف شروع و سرآغاز تحول و مرحله پراهمیتی در زندگی انسان برای ورود به عالم معنویت است.

 

 

کد خبر 1245089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha