حضور دو گروه نمایشی از خراسان شمالی در جشنواره تئاتر منطقه سه کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از حضور دو گروه نمایشی برگزیده هفدهمین جشنواره تئاتر استان در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه سه کشور خبر داد.

تقی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارداشت: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه سه کشور با حضور بیش از 200 هنرمند از 9 استان و در قالب 18 گروه نمایشی به میزبانی مازندران برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه  این ۱۸ گروه شامل دو گروه از خراسان شمالی، دو گروه از تهران، یک گروه از گلستان، دو گروه از گیلان، دو گروه از سمنان، دو گروه از قزوین، دو گروه از البرز، سه گروه از خراسان رضوی و یک گروه از خراسان جنوبی است که در بخش صحنه ای با هم به رقابت می پردازند، افزود: اجراهای این جشنواره از 18 دی آغاز می شود و تا 20 دی ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: دو گروه نمایشی «تهران کنار پنجره» به کارگردانی علی سعادتی و «ترنج» به کارگردانی مصطفی شکاریان از خراسان شمالی به عنوان نمایندگان خراسان شمالی در بیست و هفتمین  جشنواره  تئاتر منطقه سه کشور حضور یافته اند.

 

صادقی با بیان اینکه اثر نمایشی «تهران کنار پنجره» روز دوشنبه نوزدهم دی ماه ساعت 20 در سالن بلک باکس به روی صحنه می رود، افزود: زمان اجرای نمایش «ترنج» هم روز سه شنبه بیستم دی ماه ساعت 11 در سالن حوزه هنری مازندران خواهد بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، زمان اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه سه کشور را روز چهارشنبه بیست و یکم دی ماه و در تالار مرکزی ساری اعلام کرد و گفت: برگزیدگان این جشنواره به جشنواره بین الملی تئاتر فجر راه می‌یابند.

 

 

کد خبر 1245336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha