اجرای نقاشی دیواری متناسب با فرهنگ و آیین مردم اراک

حسنی از اجرای نقاشی دیواری زیبا و متناسب با فرهنگ و آیین مردم اراک و با موضوعات سنتی در سطح شهر اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، احمد حسنی با اشاره به اجرای نقاشی دیواری در سطح شهر اراک، به اهمیت زیبا سازی شهر متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم منطقه اشاره کرد و گفت: یکی از شاخه‌های هنرهای تجسمی‌ که هم به زیبایی فضای شهری کمک می‌کند و هم می‌تواند با استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های مناسب و خلاق و مطلوب در منظر شهری، تاثیر مطلوبی بگذارد و ضمن ارتقای کیفیت فضای شهری باعث ارتقاء روحیه و ایجاد نشاط در شهروندان بشود، نقاشی دیواری است.

 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک، افزود: نقاشی دیواری هم در منظر شهری تاثیر مطلوبی دارد و هم باعث ارتقای کیفیت فضای شهری و افزایش روحیه شهروندان می‌شود.

 

وی یکی از ارکان زیباسازی شهری را نقاشی دیواری های آن دانست و اضافه کرد: بر همین اساس، به منظور زیباسازی منظر شهری، تزریق روح شادابی به شهروندان و ایجاد حس سرزندگی میان آن ها سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اقدام به اجرای نقاشی دیواری در نقاط مختلف شهر اراک نموده است.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: در همین راستا نقاشی دیواری های زیبا و متناسب با فرهنگ و آیین مردم اراک و با موضوعات سنتی و با استفاده از رنگ های آکرولیک توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در نقاط مختلف شهر اراک اجرا شده است.

کد خبر 1245437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha