دستگاه دیپلماسی و مجامع بین‌المللی با عوامل هتک حرمت به رهبر انقلاب برخورد قاطع کنند

صفوی گفت: ضمن محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس مرجعیت عالی سیاسی و دینی ملت ایران و مسلمانان جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی از دستگاه دیپلماسی و مجامع بین‌المللی خواستار رسیدگی به این مسئله و برخورد قاطع با عوامل این اقدام هستیم.

سیدنادر صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با اشاره به اهانت مجله شارلی ابدو به رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: اقدام توهین آمیز نشریه شیطانی فرانسوی شارلی ابدو که سابق بر این نیز توهین به ساحت مقام ملکوتی پیامبر اسلام(ص) را در پرونده خود دارد، در اهانت و هتک حرمت به ساحت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی بار دیگر اثبات شد که دولت های غربی ایشان را مانع اصلی در مقابل استعمار و استثمار کشور ایران می دانند.

 

فرماندار رضوانشهر افزود: انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری امروز به یک قدرت مطلق در منطقه تبدیل شده و کینه دشمنان این انقلاب شکوهمند ریشه در این اقتدار و حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی دارد.

 

وی گفت: ضروری است وزارت خارجه ایران به اقدامات متقابل خود نسبت به دولت فرانسه با اقتدار ادامه دهد تا همه بفهمند اجازه ندارند به نماد‌ها و باور‌های ملی مردم ایران توهین کنند.

 

صفوی خاطرنشان کرد: ضمن محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس مرجعیت عالی سیاسی و دینی ملت ایران و مسلمانان جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی از دستگاه دیپلماسی و مجامع بین‌المللی خواستار رسیدگی به این مسئله و برخورد قاطع با عوامل این اقدام هستیم.

کد خبر 1245504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha