برگزاری انتخابات سالم، باعث افزایش اعتماد و مشارکت مردمی می‌شود

صفوی با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم، باعث افزایش اعتماد و مشارکت مردمی خواهد شد گفت: یکی از عرصه های بسیار مهم سیاسی کشور ما همین انتخابات است، هرقدر بتوانیم انتخابات را پرشورتر برگزار کنیم، قدرت ما در سطح بین المللی و دیپلماسی بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیدنادر صفوی امروز(یکشنبه، 18دی) در جلسه توجیهی و آموزشی انتخابات اظهار کرد: کارشناسان سیاسی، بازوان سیاسی فرمانداران هستند و در توسعه سیاسی هر شهر نقش اساسی دارند.

 

فرماندار رضوانشهر با اشاره به انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و با تاکید بر استفاده از تجربیات کارشناسان در امر برگزاری انتخابات، افزود: مجریان انتخاباتی که به صورت مستقیم در امر برگزاری انتخابات دخیل هستند، با شرکت در کارگاه های آموزشی و مطالعه ساز و کارهای قانونی و آیین نامه های اجرایی انتخابات می توانیم انتخابات سالم و پرشور داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه، برگزاری انتخابات سالم، باعث افزایش اعتماد و مشارکت مردمی خواهد شد گفت: یکی از عرصه های بسیار مهم سیاسی کشور ما همین انتخابات است، هر چقدر بتوانیم انتخابات را پرشورتر برگزار کنیم آن قدرت و توانمندی ما در سطح بین المللی و دیپلماسی بیشتر خواهد شد.

 

صفوی خاطرنشان کرد: ما هر چقدر با یک نگاه و حساسیت بالا در این زمینه حرکت کنیم، قطعاً نقشه های شوم شبکه های معاند و دشمنان داخلی و خارجی برای ایران عزیزمان که نسل جوان و خانواده ها را مورد هدف قرار داده اند، نقش بر آب خواهد شد.

کد خبر 1245506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha