تجمع مردم رشت در محکومیت اهانت به مقام ولایت و مرجعیت

حجت الاسلام مهدوی از تجمع مردم ولایت‌مدار رشت برای اعلام انزجار و محکومیت اهانت به مقام ولایت و مرجعیت در مصلی شهر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز(سه‌شنبه، ۲۰ دی) با محکوم کردن اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به مقدسات و مرجعیت دینی گفت: این‌گونه اقدامات توهین آمیز از سوی مدعیان فرهنگ و تمدن بی‌سابقه نبوده و هرگاه که در برابر عظمت و بزرگی دنیای اسلام کم می‌آورند متوسل به این نوع اقدامات سخیف و گرافه گویی‌ها می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان اقدامات توهین آمیز علیه اسلام و مرجعیت دینی را نشان دهنده افول تمدن غربی دانست و اظهارکرد: یکی از شاخصه‌های رعایت اصول انسانی، احترام به عقاید و باورهای دینی است که رفتارهای ضد دینی و انسانی غربی‌ها با این اصول انسانی فاصله دارد.

 

وی توهین و تحقیر ارزش‌های اسلامی را نشان استیصال و عجز دشمنان در برابر پیشرفت‌های دنیای اسلام برشمرد و تصریح کرد: آنها برای تخریب این موفقیت‌ها راهی جز توهین و هتک‌ حرمت ندارند.

 

مهدوی اقدام سخیف و توهین آمیز نشریه فرانسوی به مرجعیت را موجب جریحه‌دار شدن مسلمانان و جهان اسلام دانست و افزود: این توهین‌ها و هتک حرمت‌ها زنجیره اتحاد مسلمانان را قوی‌تر می‌کند.

 

وی از تجمع مردم ولایت‌مدار رشت، برای اعلام انزجار و محکومیت اهانت به مقام ولایت و مرجعیت خبر داد و اعلام کرد: این تجمع پنج‌شنبه(۲۲ دی) ساعت ۱۰ صبح در مصلی بزرگ رشت برگزار می‌شود.

کد خبر 1245788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha