مهمترین هدف جنگ ترکیبی، مردم هستند/ دشمن شناسی، اصلی مهم در مواجه با جنگ روایت ها است

رحیمی گفت: در برهه حساسی از زمان هستیم که دشمن یک جنگ ترکیبی به تمام معنا را بر علیه کشور شروع کرد ه و مهمترین هدف آنها مردم کشور ما هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۰ دی ماه) رحیمی در حاشیه برگزاری همایش تخصصی پدافند غیرعامل نظام سلامت قطب دانشگاه های علوم پزشکی جنوب شرق کشور،. گفت: در برهه حساسی از زمان هستیم که دشمن یک جنگ ترکیبی به تمام معنا را بر علیه کشور شروع کرد ه و مهمترین هدف آنها مردم کشور ما هستند.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به این که جهاد تبیین مورد تاکید رهبری است، ابراز کرد: جهاد تبیین همان لزوم دشمن شناسی است به شرط اینکه ما بصیرت قوی و شجاعت بالایی داشته باشیم تا بتوانیم از این گذر عبور کنیم.

 

وی اظهار کرد: هجمه ای که بیش از یکصد روز علیه ما شروع شده که از مصادیق آن تحریم، جنگ اقتصادی و جنگ فضای مجازی می باشد که قریب ۳۲ماه شروع شده است.

 

رحیمی یادآور شد: با ورود کرونا آموزش های حضوری جای خود را به آموزش مجازی داد و آن دسته از دانش آموزانی که تبلت نداشتند به آنها هدیه کردیم و این گونه وارد جنگ فضای مجازی شدند.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: در این جنگ دشمنان واقعیت ها را وارونه جلوه می دهند به طور مثال در فضای مجازی شهر اشغال شده اما در واقعیت خبری نیست.

 

وی عنوان کرد: دشمنان می خواهند فشار مضاعفی بر مردم بیاورند و دستاورد های انقلاب را طوری نشان دهند انگار اتفاقی نیفتاده است.

 

رحیمی اضافه کرد: باید با جهاد تبیین به جنگ روایت های دروغین دشمنان رفت و برای این کار ابتدا باید دشمنان و امکانات آن را شناسایی و رصد کرد و بر این اساس عملیاتی بر علیه آنها طراحی کنید.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: مهمترین اصل در مواجه با جنگ روایت ها، دشمن شناسی و شناساندن آن به مردم است تا نتوانند از هر راهی به کشور صدمه وارد کنند.

 

وی اظهار کرد: البته که دشمنان جرات هیچ حرکتی ندارند و در تحریم به هیچ نتیجه ای نرسیدند اما در این صد و اندی روز اغتشاشات، جوانان دهه هشتادی مظلوم ما واقع شدند.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان سرباز این نظام و خادم شما توصیه میکنم با جهاد تبیین دشمن را مایوس کنید، دشمن دارد دستاوردهای انقلاب را پنهان میکند حتی کسانی که در جنگ بودند آن ها را نیز دارد فریب می دهد پس باید و مکر دشمن را بشناسید و بشناسانید و آن را مایوس کنید.

کد خبر 1245879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha