پیام تسلیت استاندار گیلان در پی درگذشت مادر شهیدان نیک‌پی

عباسی با صدور بیانیه ای درگذشت مادر شهیدان والامقام نیک‌پی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، متن پیام تسلیت دکتر اسدالله عباسی، استاندار گیلان به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

درگذشت بانوی مؤمنه حاجیه خانم کلثوم خواص که نشان پرافتخار مادر گرانقدر شهیدان والامقام «علیرضا و محمدرضا نیک پی» را بر سینه داشتند، موجب تأثر و تألم گردید.

این بانوی مقاوم و صبور در سایه‌ی ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام)، فرزندانی مؤمن و مجاهد، تربیت و برای عزت و سرافرازی اسلام و انقلاب در حساس‌ترین مقاطع دوران پرافتخار دفاع مقدس، روانه میدان جهاد و شهادت کرد و تصویری ماندگار از زنان فداکار این مرز و بوم را بر صفحات تاریخ رقم زد و مایه عزت گیلانیان ولایتمدار شد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و خانواده گرامی آن بانوی پرهیزگار تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی، از درگاه خداوند سبحان، برای آن فقیده‌ی سعیده، علوّ درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

 

گفتنی است، کلثوم خواس، مادر دو شهید والامقام محمدرضا و علیرضا نیک پی روز گذشته در سن ۷۷ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوستپیکر این مادر شهیدان در لاهیجان تشییع و در آرامستان آقاسیدمحمد یمنی لاهیجان به خاک سپرده شدشهید علیرضا نیک پی سال ۱۳۶۵ در سن ۲۱ سالگی در سقز کردستان و شهید محمدرضا نیک پی سال ۱۳۶۷ در سن ۲۰ سالگی در منطقه شانه دری به فیض شهادت نائل آمدند.

کد خبر 1246059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha