شهید سلیمانی عصاره انقلاب اسلامی/ نگاه رسانه ملی باشد

سردار معروفی با بیان اینکه رسانه گره ها را باز می‌کند گفت: شهید سلیمانی عصاره ملت ایران و انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،سردار حسین معروفی امروز ( چهارشنبه، ۲۱ دی ) در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد ضمن تبریک میلاد باسعادت دخت نبی اکرم (ص) اظهار کرد: گیلان با تقدیم هشت هزار شهید دارای عقبه ارزشمندی است و سلحشوری، مقاومت، جهاد، شهادت و انقلابی بودن از افتخارات این استان است.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج کشور با بیان اینکه اهمیت و رسالت رسانه بر کسی پوشیده نیست گفت: دشمن در حال فعالیت رسانه‌ای گسترده علیه انقلاب، نظام و خانواده است، امروز رسالت رسانه‌های داخلی جهت دهی است و رسانه در این شرایط وظیفه دارد جهت دهی واقعی از غیر واقعی را ترسیم کند.

 

وی با اشاره به اینکه توجه به افکار عمومی از دیگر رسالت رسانه است افزود: امیدآفرینی، وحدت و تولید قدرت در جامعه را در بر دارد.‌

 

سردار معروفی با اشاره به اینکه هدف دشمن از برپایی جنگ همه جانبه مردم و ملت ایران است تصریح کرد: امروز دشمنان جنگ ترکیبی و شناختی را اغاز کرده اند تا قدرت مردم را تضعیف کند.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج کشور خاطرنشان کرد: یک خبرنگار با قلم شیوایش می‌تواند مشکلات را شناسایی و گره‌ها را باز کند و موانع را از جلوی پای مردم بردارد.

 

وی با تاکید بر اینکه مطالبه گری دیگر رسالت رسانه و خبرنگار است تصریح کرد: کسانی که در این عرصه قلم زنی می‌کنند مرافب باشند نگاه رسانه بایستی حاکمیتی و ملی باشد، تا نتیجه دهد.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج کشور با بیان اینکه رسانه نباید نگاه قبیله‌ای، حزبی و یا گروهی داشته باشد تصریح کرد: امروز در جنگ جبهه‌ای و قرارگاهی قرار داریم و همه ما بایستی آماده باشیم. دشمن شناسی اصل است و در این راستا بایستی به مقابله برخیزیم.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن می داند که در جنگ نظامی موفق نیست افزود: از این رو عملیات های روانی و جنگ ترکیبی را در پیش گرفته است.‌

 

سردار معروفی به شخصیت بارز سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: گذشت، ایمان به خدا و ولایت مداری از شاخص‌های بارز این مرد بزرگ بود.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج کشور با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی آبروی ایران است خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی اهل مقام نبود، بلکه با اخلاص و ایمان به همه اقشار توجه ویژه ای داشت و تمام تواتش را به پای انقلاب و مردم ریخت.

 

معروفی با تاکید بر اینکه نظام و ولایت خط قرمز ماست اظهار کرد: شهید سلیمانی قلب و عصاره ملت ایران و مدرسه درس آموز ماست.

 

 

کد خبر 1246088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha