برگزیدگان جشنواره رسانه ای ابوذر در گیلان معرفی شدند

هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان با معرفی برگزیدگان و کسب دو رتبه توسط خبرگزاری شبستان استان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، مراسم اختتامیه هشتیمن جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز(چهارشنبه، ۲۱ دی) در تالار مرکزی رشت با حضور سردار معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج کشور برگزار شد که از میان هزار و ۴۸۵ اثر ارسال شده به این جشنواره ۴۰ اثر در ۱۱ محور برگزیده شدند.

 

در ابتدای این مراسم از خانواده سه شهید گیلانی شهید امیررضا علیزاده، اولین شهید مدافع حرم، شهید سیرت نیا و شهید اسحاقی راوی جنگ و شهید خبرنگار استان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

 

در بخش یاداشت و سرمقاله امیر حسین ضیایی پور از پایگاه خبری دیار میرزا شایسته تقدیر شد و معصومه پاداش ستوده از پایگاه خبری پویشگرانبه عنوان نفر سوم، طاهره معمولی کارگز از پنجره نو نفر دوم و حسن شکری از هفته نامه اعتبار کهن نفر اول معرفی شد.

 

در بخش مصاحبه، سمیه بشارتی از خبرگزاری شبستان شایسته تقدیر شد و سعید شفیعی از خبرگزاری فارس رتبه سوم را به دست آورد. نفر دوم این بخش بهرام قربانپور از خبرگزاری مهر معرفش شد و اثری حائز سب رتبه برتر نشد.

 

در بخش مستند براساس نظر هیئت داوران اثری حائز رتبه سوم نشد و زهرا رستگاراز خبرگزاری تسنیم و جواد غزل چهره از پایگاه خبری هشت دی نیوز به ترتیب دوم و اول شدند.

 

مصظفی تابانه از خبرگزاری صدا و سیما، نفر سوم، محمد جمشیدی از خبرگزاری فارس نفر دوم و عزیز عاقبتی از خبرگزاری فارس استان اول بخش مستند شدند.

 

بخش عکس نیز با معرفی حمیدرضا علیپور از خبرگزاری ابنا و مهدی حسین نژادی از خبرگزاری ایسنا به عنوان شایسته تقدیر همراه بود و نفر سوم این بخش به خاطره احمدی نژاد از خبرگزاری فارس استان رسید و امید رجبی پور از خبرگزاری تسنیم مقاوم دوم این بخش را کسب کرد. عزیز عاقبتی از پایگاه آژین نیز مقاوم اول بخش عکس را به خود اختصاص داد.

 

محمود گلستان بخش در بخش موشن گرافی شایسته تقدیر شد. نفر سوم محمد جمشیدی از خبرگزاری فارس معرفی شد و بر اساس نظر هیئت داوران اثری حائز رتبه اول و دوم نشد.

 

در بخش کلیپ بهنام فیروزی از خبرگزاری فارس نفر اول، محمد حکایتی از فرادانشجو نفر دوم، آرش جوهری از خبرگزاری صدا و سیما نفر سوم و مهدی علی نیا از خبرگزاری دانشجو شایسته تقدیر شد.

 

ابراهیم افشاری از پایگاه خبری تحلیلی تپور به عنوان رتبه اول بخش تیتر معرفی شد. سیده فهمیه هاشمی از خبرگزاری صدا و سیما نفر دوم شد و مائده فلاحتکار از خبرگزاری شبستان مقام سوم را کسب کرد و جایزه شایسته تقدیر نیز به سمیرا محمدی از پایگاه خبری گیلنا رسید.

 

در بخش ​پیشکسوتان نیز فاطمه مبرهن، مهتاب ره، عباس حق پرست و سید حسین مجرد مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

هیئت داوران در بخش پادکست اثری را حائز رتبه سوم و دوم ندانست و سید علی حسینی نسب از رسانه مجازی باران رتبه اول را کسب کرد.

 

در بخش گزارش رادیویی از مریم شیرزاد تجلیل شد و در بخش تلویزیونی مژگان فخارمنش رتبه سوم، امید عزتی رتبه دوم و سیده فهیمه هاشمی رتبه اول را کسب کردند.

 

همچنین در این آئیین از برگزیدگان مسابقات ورزشی و فرهنگی بسیج رسانه گیلان نیز با اهدای هدایایی تجلیل شد.

 

کد خبر 1246118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha