برگزاری ویژه برنامه های هفته زن با محوریت الگوی سوم زن و نقش زنان در خانواده

محمدلو گفت: ویژه برنامه های هفته زن با محوریت الگوی سوم زن و نقش زنان در خانواده به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود.

فریبا محمدلو به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه های هفته زن با محوریت الگوی سوم زن و نقش زنان در خانواده به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود.

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل تصریح کرد: مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی استان با نوآوری و تنوع برنامه های مختلف اقدام به برگزاری ویژه برنامه های مختلف در سطح استان خواهند کرد.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: طبق برنامه های تبیینی گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی، ترویج نگاه گفتمانی و تمدنی به زن، افزایش نرخ مشارکت زنان در جامعه و معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان حمایتگر و پیشران در گفتمان الگوی سوم زن، از اهداف کلی برنامه های بزرگداشت هفته زن است.

 

محمدلو با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص نقش و جایگاه زنان در جامعه اسلامی، افزود: رهنمودهای مهمی در این بیانات برای نقش آفرینی زنان در سطح جامعه بیان شده است که باید آنها را تبیین کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان توطئه های مختلف برای تضعیف جایگاه زن در جامعه اسلامی دارند و تلاش می کنند تا دیدگاه ارزشمند اسلام نسبت به زن را تغییر دهند برای همین مسئله حجاب و عفاف را مورد هجمه های رسانه ی خود قرار داده اند.

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل ادامه داد: تبیین دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه و نقش زنان در سطح جامعه می تواند بسیاری از شبهات و سوءتفاهم های جامعه را حل و فصل کند.

 

کد خبر 1246126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha