ضرورت حمایت از خبرنگاران برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن

رضایی گفت: با توجه به اینکه قاعده دشمن در فتنه اخیر و جنگ ترکیبی مشهود است باید خبرنگارانی که مجاهدانه بدون هیچ چشمداشت و پشتیبانی برای مقابله با دشمن فعالیت می کنند بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سجاد رضایی شامگاه چهارشنبه (۲۱ دی) در آیین نکوداشت روز بسیج رسانه با گرامیداشت سالروز شهادت غلامرضا رهبر اظهار کرد: غلامرضا رهبر، خبرنگار شهید صدا و سیمای جمهوری اسلامی در ۲۱ دی ماه سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید. غلامرضا رهبر نوع خاص و جذاب از گزارشگری را در جریان جنگ تحمیلی بنیان نهاد و در فضای طراحی عملیات هم حضور چشم گیری داشته است.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه خبرنگاران بسیار افراد راهبردی هستند چون در کف میدان با یک نگاه راهبردی سعی دارند از زوایای مختلف مشکلات جامعه را ببیند و برای حل آن تلاش می کنند، گفت: خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین و در فتنه اخیر به عنوان مدافع انقلاب فعالیت می کردند.

 

رضایی با تقدیر از خبرنگارانی که بسیجی وار شبانه روز فعالیت دارند و تعطیلی نمی شناسند، بیان کرد: از همه مسئولان استان در خواست کرد با توجه به اینکه قاعده دشمن در فتنه اخیر و جنگ ترکیبی مشهود است از خبرنگارانی که مجاهدانه بدون هیچ چشمداشتی و پشتیبانی برای مقابله با دشمن فعالیت می کنند مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

 

 

کد خبر 1246223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha