تردد در محورهای کوهستانی گیلان بدون زنجیرچرخ ممنوع است

صفاری گفت: پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی و ییلاقی استان گیلان جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، جاور صفاری شامگاه چهارشنبه(21 دی) در برنامه گفت‌و‌گوی خبری آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان گیلان را تشریح کرد و اظهار داشت: از عصر روز یکشنبه این هفته بارش برف در محورهای کوهستانی و ییلاقی استان گیلان آغاز شد.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان عنوان کرد: در حال حاضر همه راه‌های ارتباطی استان گیلان به جز محور پونل به خلخال که مسدود شده باز است همچنین بارش برف در محور گردنه حیران، اسالم به خلخال و سیاهکل به سمت دیلمان قطع شده است.
 
صفاری تصریح کرد: برای محور پونل به خلخال که از مسیر زندانه به علت کولاک و احتمال سقوط بهمن مسدود شده محور اسالم به خلخال به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است و مردم می‌توانند از این جاده جهت تردد استفاده کنند.
 
وی اضافه کرد: از آنجا که بارش برف در استان گیلان قطع شده احتمال یخبندان در محورهای ییلاقی و‌ کوهستانی استان گیلان وجود دارد بنابراین از رانندگان تقاضا داریم از تردد غیر ضروری در این جاده‌ها خوددداری به عمل آورند.
 
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گیلان یادآور شد: به همراه داشتن سوخت کافی، تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ برای همه رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی و ییلاقی استان گیلان دارند ضروری است.
 
صفاری در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در ابتدای محورهای کوهستانی و ییلاقی استان گیلان حضور دارد و از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می‌کند. 
کد خبر 1246239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha