راه اندازی مجدد ۷۶ واحد صنعتی راکد، لبیک به ندای رهبری بود

رئیس جمهور کشورمان در جشن راه اندازی ۷۶ واحد صنعتی راکد در استان یزد گفت: راه اندازی مجدد ۷۶ واحد صنعتی راکد، لبیک به ندای رهبری بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشن احیای 76 واحد راکد صنعتی یزد گفت: یزد این شهرت را دارد که مردان و زنان سخت کوشی را دارد و مبتکر، خلاق، قنائت پیشه هستند و با سرمایه اندک ارزش افزوده بالا ایجاد می کنند.

 

وی افزود: با توکل به خدا و عنایت حضرت حق و همچنین با تلاش و پیگیری امیدواریم شاهد تولید بیشتر و کیفی باشیم.

 

رئیس جمهور کشورمان بیان کرد: تولید تاکید مقام معظم رهبری است و امری مهم در کشور است و اگر نقدینگی به طرف تولید روانه شود نگرانی نداریم و لی اگر به طرف فعالیت های غیر مولد حرکت کند ما نگران می شویم .

 

وی ادامه داد: اگر تولید رونق پیدا کند رشد اقتصادی در کشور حتمی است و کار دانش بنیان می تواند کالای برتر را در کشور و تجاری سازی این کالا بازار منطقه و جهانی را از ان خود کند.

 

رئیسی بیان کرد: حضور و سهم ما در منطقه سهم بالایی است و دنبال این هستیم که آن را با تولید احیا کنیم.

 

وی گفت: رفع نگرانی خانواده ها، ایجاد اشتغال، ارتباط تولید با دانشگاه همه این ها می تواند به تولید کمک کند و اشتغال آفرینی بوجود بیاید.

 

رئیس جمهور کشورمان بیان کرد: من از همه خانم هایی که با اشتغال خود به تولید کمک می کنند و فعالیت اقتصادی در عرصه های اقتصادی دارند و نقش آفرین هستند تشکر می کنیم.

 

وی گفت: کشور ظرفیت های خوبی دارد که می تواند ما را به نقطه مطلوب نزدیک تر کند و دلیلی ندارد که واحد صنعتی داشته باشیم ولی تعطیل باشد یا با نیمی از ظرفیت کار کند.

 

آیت الله رئیسی ادامه داد: امروز راه اندازی مجدد 76 واحد صنعتی در استان یزد لبیک به مقام معظم رهبری است.

 

کد خبر 1246333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha