نصب  بنر تحریم تاجران مسلمان از سوی هندوها در یک نمایشگاه مذهبی

در ادامه اقدامات ضد اسلامی هندوها علیه مسلمانان در هند اعضای گروه های هندو اقدام به نصب یک «بنر تحریم» برای ممنوعیت فعالیت تاجران مسلمان کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « siasat»،در ادامه اقدامات ضد اسلامی هندوها علیه مسلمانان در هند اعضای گروه های هندوی «ویشوا هندو پریشاد» (VHP) و «باجرانگ دال» اقدام به نصب یک «بنر تحریم» برای ممنوعیت فعالیت تاجران مسلمان کردند.

 

هندوها این بنر را در یک نمایشگاه مذهبی که در «کاورو» در نزدیکی شهر «مانگالورو» در حال برگزاری است ،نصب کرده اند.

 

این بنر در محوطه معبد «سری ماهالینگشوارا» که زیر نظر اداره اوقاف مذهبی است نصب شده است.

 

پیش از این، اکثر غرفه ها در این نمایشگاه مذهبی از سوی مسلمانان راه اندازی می شد اما این بار مدیریت تخصیص قرارداد غرفه ها به اعضای « باجرانگ دال» واگذار شده است.

 

فعالان باجرنگ دال گفتند که تصمیم تحریم تاجران مسلمان در جلسه کمیته مدیریت معبد گرفته شده است.

 

در این بنر آمده است که فرصت تجارت تنها به تاجران هندو داده می شود و تنها افرادی که به مذهب و سنت های هندو اعتقاد دارند،می توانند در فعالیت های تجاری مشارکت داشته باشند.

 

فعالان و تحلیلگران سیاسی،لفاظی های حزب «بهاراتیا جاناتا» در هند علیه مسلمانان را تلاشی برای تبدیل هند به یک کشور هندو بدون حضور هیچ یک از اقلیت های مذهبی می دانند.

 

دولت فدرال به رهبری حزب «بهاراتیا جاناتا» مدت هاست به دنبال اخراج مسلمانان از این کشور است و به همین دلیل سکوت کر کننده ای را در قبال اقدامات هندوها در پیش گرفته است.

کد خبر 1246809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha