تفاهم خوبی بین دولت و مجلس برای حل مشکلات کشور وجود دارد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه تفاهم خوبی بین دولت و مجلس برای حل مشکلات کشور وجود دارد، گفت: برای پیشرفت کشور باید عوامل بازدارنده را کنار بگذاریم.

سید مصطفی میرسلیم در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد ضرورت تعامل دولت و مجلس گفت: عملکرد دولت از نظر قول و قراری که داشته است، مثبت بوده و به همین دلیل نیز رای اعتماد گرفته است و از نظر عملی هم پیشرفت های خوبی تا فصل دوم سال داشت. اتفاقا این شیب ملایمی که اصلاحات عمومی و اقتصادی را نشان می داد موجب شد کسانی که خیرخواه ما نیستند دست به اقداماتی بزنند و سه ماه کار ما را عقب بیندازند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه در کشور تولید راه افتاده است و تقویت می شود، انشاءالله تا آخر امسال آثار مثبت خودش را نشان می دهد به شرط اینکه آنهایی که از طریق ما به تفاوت های آنچنانی سوء استفاده می کردند و دست از زالوصفتی خودشان بر نمی دارند، شناسایی شوند و جلوی آنها گرفته شود، مردم که تقصیری ندارند و فقط تحمل می کنند.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه تفاهم خوبی بین مجلس و دولت برای حل مشکلات فعلی وجود دارد و ما باید عوامل بازدارنده را خنثی و کنار بگذاریم. عوامل بازدارنده کسانی هستند که از این رانت و ویژه خوار عالم بهره مند می شوند، اینها کسانی هستند که سودهای کلانی می برند و آثار وجودی شان را از نقاط مختلف می بینیم. اگر این افراد دست بردارند و سرمایه شان را در اختیار تولید کشور قرار دهند و به فکر ارتقای کشور باشند ما می توانیم زودتر به نتیجه برسیم.

 

 

کد خبر 1247024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha