ما باید شخصیت و جایگاه رفیع حضرت زهرا (س) را به جامعه جهانی معرفی کنیم

محسن نسب امیری گفت: ما باید با تبیین سبک زندگی و سیره فاطمی، شخصیت و جایگاه رفیع حضرت زهرا را (س) نه تنها به جامعه ایرانی بلکه به دنیا معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۶ دی ماه) به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه و بسیج جامعه زنان شهرستان جیرفت جشن میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن در سالن شهید مداحی پور برگزار شد.

 

«محسن نسب امیری» در این جشن، حضرت فاطمه (س) را اقیانوس معرفت و شناخت دانست و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم ایشان را با واژه « کوثر» معرفی کرده است.

 

فرمانده سپاه جیرفت خاطرنشان کرد: سادگی و آسان گرفتن در تشکیل زندگی، یکی از مهم‌ترین و راهبردی‌ترین درس هایی است که جامعه ما می‌تواند از زندگی مشترک حضرت زهرا(س) و علی(ع) یاد بگیرد.

 

وی ابراز کرد: مهمترین روش برای اصلاح سبک زندگی، صرف نظر کردن از تشریفات و تجملات در برپایی جشن ازدواج است.

 

نسب امیری اظهار کرد: ما باید با تبیین سبک زندگی و سیره فاطمی، شخصیت و جایگاه رفیع حضرت زهرا را (س) نه تنها به جامعه ایرانی بلکه به دنیا معرفی کنیم.

 

فرمانده سپاه جیرفت با اشاره به این که حضرت زهرا (س) برترین الگو برای ما است، عنوان کرد: برای شناخت ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و الگو قرار دادن ایشان، باید درباره رفتار و منش آن حضرت مطالعه کنیم.

 

وی تصریح کرد: شهدا زیرک ترین انسان ها بودند چرا که ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) را به خوبی شناختند و در زندگی خود از آن پیروی کردند.

کد خبر 1247073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha