برپایی آیین اختتامیه جشنواره استانی « ذکر یا فاطمه سربند سلیمانی هاست»

آیین اختتامیه جشنواره استانی « ذکر یا فاطمه سربند سلیمانی هاست» با معرفی برترین ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، آیین اختتامیه جشنواره « ذکر یا فاطمه سربند سلیمانی هاست» با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان و همچنین شاعران و علاقه مندان به شعر و ادب در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم محمد دهقان بنادکی فرماندار شهرستان مهریز ضمن تقدیر از دست اندرکاران این برنامه گفت؛ فعالیت‌های فرهنگی اگر بر اساس معارف اخلاقی و ارزشی و طبق نیاز مردم و جوانان برنامه‌ریزی و برگزار شود، در تعمیق این مفاهیم در جامعه نقش بسزایی دارد.

 

در ادامه محمد حسین ملکیان متخلص به فراز از شاعران برجسته کشوری و میهمان این مراسم، اشعار زیبایی را با محوریت  موضوعات جشنواره  قرائت  نمود.

 

احسان عابدی  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اشاره به برگزاری پانزده شب شعر در موضوعات مختلف  از ابتدای سالجاری تا کنون  در استان ،بر استفاده از ابزار قدرتمند هنر شعر برای تجلی وطن دوستی و وفاداری مردم به میهن اسلامی شان تاکید کرد.

 

شعر خوانی شاعر مدافع حرم عباس عباسی زاده و تجلیل از ایشان بخش بعدی این مراسم بود.

 

در ادامه شاعران برگزیده جشنواره به قرائت  اشعار خود  با موضوعات ابعاد شخصیت حضرت زهرا(س) و مکتب سلیمانی پرداختند.

 

در پایان و پس از قرائت  بیانیه هیات داوران توسط  عالیه مهرابی از ۱۳  شاعر برگزیده این مراسم در بخش های برگزیده ،قابل تقدیرو بخش ویژه تجلیل شد.

 

به گزارش شبستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز  این برنامه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز و شهرداری این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 1247120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha