فیلم‌های جشنواره فجر در همدان اکران می‌شود/ ایجاد نشاط آفرینی در جامعه

فیض منش با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر نشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد می کند، گفت: فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فجر به صورت همزمان در همدان اکران می شوند.

هادی فیض منش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان گفت: جشنواره فیلم فجر با هدف نشاط آفرینی در جامعه برگزار می‌شود.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: فیلم‌هایی چهل و یکمین جشنواره فجر به صورت همزمان در همدان اکران می شوند.

 

وی اظهار کرد: سینماهای قدس، فلسطین و شهید آوینی بهمن ماه امسال، میزبان اکران فیلم‌های جشنواره فجر خواهند بود.

 

فیض‌منش با بیان اینکه این جشنواره همزمان با دهه فجر و از 14 تا 22 بهمن برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد امسال هم شاهد استقبال گسترده‌ای از طرف مخاطبان، هنرمندان و علاقمندان به سینما باشیم.

 

 معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ادامه از نخستین همایش تولیدات گروههای موسیقی همدان خبر داد و گفت:  این اداره کل در راستای شناسایی پرورش و تقویت استعدادهای خلاق و پاسداشت موسیقی ناب ایرانی اقدام به برگزاری این همایش نموده است

 

وی با بیان اینکه این همایش بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص شرایط شرکت در همایش، اظهار کرد: آثار هنرمندان بومی با رویکرد ملی و آزادی با استفاده از اشعار مناسب، سازبندی رایج، موسیقی ایرانی محلی و مقامی و پاپ در اولویت انتخاب آثار خواهد بود.

 

فیض منش با تاکید بر اینکه گروه های پذیرفته شده کمک هزینه دریافت خواهند کرد؛ گفت: علاوه بر این برای گروه های برگزیده رتبه های اول تا سوم امکان ضبط و ساخت کلیپ تصویری از آثار شان فراهم خواهد شد.

 

وی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۱۰ بهمن ماه و زمان اعلام نتایج را ۱۵ بهمن عنوان کرد و افزود: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در مهلت مقرر، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در همدان بلوار شهید مفتح مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا ارسال نمایند.

 

 

کد خبر 1247139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha