هیچ گونه قطعی گاز گزارش نشد، مردم همچنان صرفه جویی را رعایت کنند

فرماندار شیروان گفت: در راستای صرفه جویی حداکثری انرژی( گاز و برق) در بحران اخیر، مردم شهرستان همراهی بسیار خوبی داشتند که خوشبختانه هیچ گونه قطعی گاز گزارش نشد.

دولت اسماعیل زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، ضمن تقدیر و تشکر از مردم به خاطر رعایت نکات لازم در مصرف انرژی اظهار کرد: به علت کاهش شدید دمای هوا در روزهای اخیر مشکلات و نگرانی هایی در بخش تامین گاز مورد نیاز مردم به وجود آمد که خوشبختانه با همراهی بسیار خوب مردم شهرستان شیروان در جهت صرفه جویی گاز، هیچ گزارشی مبنی بر قطعی گاز اعلام نشد.

 

 

 فرماندار شیروان عنوان کرد: بدون گزارش هیچگونه قطعی گاز خانگی در نقاط مختلف شهری و روستایی از بحران تا حد زیادی عبور کردیم هر چند هنوز هم با توجه به سردی هوا لازم است صرفه جویی در بحث انرژی (برق و گاز) اولویت همگان باشد.

 

 

اسماعیل زاده با اشاره به اقدامات و تدابیر اندیشیده شده شهرستان خاطرنشان کرد: از اوایل دی ماه تا کنون بیش از ۱۲ جلسه ستاد مدیریت بحران با هدف مدیریت مصرف، صرفه جویی و تمهیدات لازم برای سوخت دوم و اضطراری صنایع و مکان هایی که نیاز بود  در شهرستان برگزار شد.

 

 

وی تصریح کرد: با توجه به این اقدامات هم اکنون در سطح شهرستان مشکل خاصی از لحاظ تامین سوخت ( نفت، بنزین، گازوئیل و گاز ) وجود ندارد.

 

 

وی اضافه کرد: با توجه به برودت شدید هوا در اکثر استان‌های کشور، افزایش مصرف گاز، احتمال قطع یا افت فشار گاز در بعضی از مناطق استان متصور خواهد بود.  

 

 

نماینده عالی دولت در شیروان بیان کرد: برای جلوگیری از احتمال قطع یا افت فشار گاز و بهره‌مندی تمامی هم استانی های از نعمت گاز طبیعی، از کلیه همشهریان درخواست می‌شود در مصرف گاز حداکثر صرفه‌جویی را رعایت نموده و نسبت به خاموش کردن وسایل گاز سوز اضافی اقدام کنند.

 

 

 

کد خبر 1247156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha