لزوم برخورد دلسوزانه تر مسئولان اجرایی برای رفع چالش های مهم گیلان

سماکچی ضمن قدردانی از رویکرد دستگاه قضایی گیلان نسبت به رفع مشکلات و موانع پروژه های عمرانی استان گفت: برای از میان برداشتن این چالش ها انتظار داریم در کنار دستگاه قضایی مسئولان اجرایی هم برخورد دلسوزانه تری داشته باشند.

محمد رسول سماکچی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با طرح این موضوع که چرا مسئولین قوه قضاییه در گیلان برای امور اجرایی استان درتب و تابند اظهار داشت: در حال حاضر شاهدیم که بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در استان گیلان نیمه کاره رها شده‌اند و اگر دلسوزی و اقدام به موقع دستگاه قضایی نباشد، مشخص نیست که بر سر سرمایه‌های ارزشمند این استان چه خواهد آمد.

 

رئیس هیئت مدیره کانون کارفرمایی صنایع و حرف استان گیلان تصریح کرد: پروژه پارک لاکان، معضلات مربوط به سدها و آبگیرها و عدم لایروبی رسوبات تنها بخشی از مشکلاتی است که در استان و در مسیر تولید و اشتغال آن قرار گرفته و در حالی که مسئولین سازمان آب و اجرایی مستاصل می‌شوند مسئولین قضایی گیلان در محل حاضر شده تا موضوع حاد را به نحوی مدیریت کنند.

 

سماکچی ضمن قدردانی از این رویکرد دلسوزانه دستگاه قضایی ادامه داد: پروژه آزاد راه و یا تا راه آهن رشت به انزلی و سایر معضلات اجرایی که در گیلان پیش می‌آید برای پیشگیری از جرم، این قوه قضایی استان است که باید ورود کند و اجازه نمی‌دهد نارضایتی ها تشدید و مشکلات مضاعف شود.

 

وی به موضوع پل روگذر ورودی شهر فومن و احضار مسئولین شهرستان فومن، معاون عمرانی استاندار و معاون وزیر راه و شهرسازی توسط رئیس دادگستری و دادستان استان و دادن یک مهلت ۱۰روزه برای تعیین تکلیف این پل اشاره کرد و گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات استان گیلان برطرف و بر حجم چالش‌های آن افزوده نشود، مسئولان اجرایی هم باید اقدامات جدی‌تری را در کنار دستگاه قضایی استان پیش بگیرند.

 

رئیس هیئت مدیره کانون کارفرمایی صنایع و حرف استان گیلان در پایان ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف برخی مدیران و معاونت‌های استانداری خاطرنشان کرد: اگر  مجریان در خواب خوش باشند مشکلات عمرانی استان گیلان وضعیت خوبی نخواهد داشت بنابراین به عنوان کسی که سال‌های سال در حوزه تولید و اشتغال فعالیت دارم، امیدوارم رویه‌های فعلی به نفع مردم استان تغییر پیدا کرده و بازنگری شود. 


 

کد خبر 1247302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha