فعالیت ۸ نانوایی با سوخت جایگزین در شهرستان بشرویه

علیزاده گفت: در حال حاضر تعداد هشت نانوایی با سوخت جایگزین در بشرویه فعال هستند و ۲ موکب امام رضا(ع) نیز در این شهرستان به صورت سیار در زمینه پخت نان فعالیت دارند.

حسن علیزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم شهرستان بشرویه با توجه به اطلاع رسانی ها انجام شده در مصرف گاز صرفه جویی داشته اند.

 

فرماندار بشرویه در ادامه گفت: طی چند شب گذشته در برخی از روستاهای بشرویه از جمله روستای خداآفرید با ده خانوار شاهد قطعی گاز بودیم.

 

وی با بیان اينکه اشتراکات عمومی مصرف گاز به جز اشتراکات خانگی در بشرویه قطع شده است، افزود: ادارات شهرستان نیز در جهت کاهش مصرف گاز در حال حاضر تعطیل هستند.

 

علیزاده در خصوص فعالیت نانوایی ها در بشرویه عنوان کرد: در حال حاضر تعداد هشت نانوایی با سوخت جایگزین در بشرویه فعال هستند و ۲ موکب امام رضا(ع) نیز در این شهرستان به صورت سیار در زمینه پخت نان فعالیت دارند.

 

فرماندار بشرویه در ادامه اظهار داشت: در حال تلاش هستیم تا حداکثر ادارات را به سوخت جایگزین از جمله گاز مایع و نفت سفید مجهز کنیم تا در صورت لغو تعطیلی ها شاهد افزایش مصرف گاز در این شهرستان نباشیم.

 

وی در پایان به پویش هر خانه یک اتاق گرم اشاره کرد و گفت: این پویش به منظور صرفه جویی در مصرف گاز دررشهرستان بشرویه در حال اجرا است و تاکنون مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

 

 

کد خبر 1247319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha