دستاوردهای عظیم دفاع مقدس برخاسته از روح ایمان و وحدت ملت ایران بود

سرهنگ کریمی گفت: دستاوردهای عظیم دفاع مقدس برخاسته از روح ایمان و وحدت ملت ایران بود و این ایمان و وحدت همچنان در ایران اسلامی متبلور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی امروز در نشست ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات استان مرکزی، گفت: الگوسازی مهمترین رویکرد اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات که باید به این مهم توجه ویژه شود.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه دفاع مقدس صحنه بروز افتخارات، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در سطح منطقه ای و بین المللی است، افزود: دستاوردهای عظیم دفاع مقدس برخاسته از روح ایمان و وحدت ملت ایران بود که در سایه هدایت های امام خمینی(ره) رقم خورد و این مقطع ارزشمند الگویی درخشان و کارآمد برای همه نسل ها است.

 

وی ادامه داد: نهم بهمن ماه با عنوان سالروز گرامیداشت شهدای اطلاعات و عملیات سپاه نامگذاری شده است و این روز سالروز شهادت شهید حسن باقری از نخبگان دفاع مقدس است و این ایام فرصت مناسبی برای معرفی و تبیین نقش و سیره این شهدای عزیز است.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شهدای شاخص استان باید به عنوان الگو به نسل جوان معرفی شوند، اضافه کرد: نقش مهم اطلاعات و عملیات در دفاع مقدس بسیار مهم بوده و اگر رزمندگان اطلاعات و عملیات نبودند هیچ ماموریتی در دفاع مقدس شکل نمی گرفت.

 

سرهنگ کریمی با بیان اینکه بسیاری از موفقیت ها مرهون مجاهدت های رزمندگان و شهدای اطلاعات و عملیات است، اظهار کرد: عملکرد رزمندگان و شهدای اطلاعات و عملیات همچون نگینی در تاریخ دفاع مقدس می درخشد و همگان وظیفه دارند این مجاهدت ها را به نسل جدید منتقل کنیم.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه در راستای گرامیداشت شهدای اطلاعات و عملیات سپاه و تبیین نقش اطلاعات و عملیات در دفاع مقدس؛ اجلاسیه اطلاعات و عملیات استان مرکزی در ایام الله دهه فجر برگزار می شود، بیان کرد: مهمترین رویکرد اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات سپاه الگوسازی است و این مهم در کنار مسئله تبیین اتفاق می افتد و رویکرد کلیه برنامه‌های گام دوم کنگره شهدای استان مرکزی جهاد تبیین است.

کد خبر 1247425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha