خرید ۲۴  سبتیک و پمپ برای دفع آب های سطحی شهر آبادان

کاوه پور، از خرید چهار سبتیک و ۲۰ پمپ برای جلوگیری از آبگرفتگی ناشی از بارش باران خبر داد و گفت: در ۲ ماه گذشته نقاطی از شهر آبادان که احتمال آبگرفتگی ناشی از باران وجود داشت، شناسایی شده بود و برای رفع این مشکل اقدامات لازم صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، یاسین کاوه پور، امروز چهارشنبه (۲۸ دی) در نشست ستاد بحران آبادان که در سرسرای الغدیر فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، از اسکان خانواده های ساکن در منازل آب گرفته این شهر خبر داد و اظهار کرد: ۱۵ واحد مسکونی واقع در کوی ولیعصر(عج) آبادان روز گذشته با شدت یافتن بارش باران دچار آبگرفتگی شدند که شهرداری در این راستا اقدام به اسکان آنها نمود.

 

شهردار آبادان، افزود: همچنین فرش های زیر آب رفته این منازل، توسط یکی از کارگاه های شست و شوی قالی در شهر آبادان شست و شو شد.

 

وی با بیان اینکه از آغاز بارش باران ماموران خدماتی شهرداری آبادان اقدامات اولیه برای دفع روان آب ها در مناطق مختلف شهر را انجام دادند، تصریح کرد: باتوجه به شکستگی یکی از خطوط اصلی برخی مناطق دچار آبگرفتگی شدند.

 

کاوه پور، ادامه داد: با اعلام بارندگی به تعداد پمپ‌ها و سبتیک‌ها در مناطق مختلف آبادان افزوده شد تا روان آب‌ها با سرعت بیشتری از سطح معابر شهری تخلیه شوند.

 

وی بیان کرد: هم اکنون روان آب‌ها در بخشی از کوی ولیعصر(عج)، ۳۰ متری و ۴۰ متری کوی ذوالفقاری وجود دارند که ماموران خدمات شهری شهرداری آبادان با تلاش خود تا بعد از ظهر امروز این روان آب‌ها را تخلیه خواهند کرد.

 

شهردار آبادان از خرید چهار سبتیک و ۲۰ پمپ خبر داد و یاد آوری کرد: در ۲ ماه گذشته نقاطی از شهر آبادان که احتمال آبگرفتگی ناشی از باران وجود داشت، شناسایی شده بود و برای رفع این مشکل چهار سبتیک و ۲۰ پمپ خریداری و در آن مناطق نصب شد.

 

وی به طرح جامع احداث کانال دفع آب‌های سطحی اشاره کرد و اذعان داشت: این اقدام نیز در دستور کار این شهرداری قرار گرفت که مطالعات آن انجام و قرارداد منعقد شد و پس از تامین منابع مالی عملیات احداث آن آغاز می‌شود تا در آینده آبگرفتگی در سطح شهر ایجاد نشود.

 

کد خبر 1247512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha