گروه های سرود حاملان ارزش های میهن به جامعه جهانی

حجت الاسلام روشندل گفت: اعضای گروه های سرود در کشورمان حاملان ارزش های میهن و انقلاب به جامعه جهانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام  محمد باقر روشندل در آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره سرود پدافند هوایی ارتش به میزبانی اصفهان اظهارداشت: فعالیت های هنری شان و جایگاه مهمی در انتقال پیام دارند که از جمله عملکرد آن را در فعالیت گروه های سرود می توان دید.

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: اعضای گروه های سرود  با تولید یکمحتوا ارزشمند در کشورمان حاملان ارزش های میهن و انقلاب به جامعه جهانی هستند و تاکنون اثرات کارهای آن ها را دیده ایم.

وی انسجام بخشی و همدلی بین گروه های مختلف کشور را از دستاوردهای فعالیت های هنری به ویژه در گروه سرود خواند و اذعان داشت: فعالیت های گروه های سرود باید تقویت شود و در این عرصه سرمایه گذاری نیاز دارد.

 

حجت الاسلام روشندل با بیان اینکه ارتش به رغم اینکه یک نهاد نظامی و مسئولیت مهمی در تامین امنیت دارد، تصریح کرد: از ظرفیت های هنری غافل نشده و برای پرسنل و خانواده این سازمان برنامه های هنری پیش بینی و اجرا می شود.

 

وی استعدادهای برتر در بین ارتشیان را حائز اهمیت خواند و خاطرنشان کرد: جشنواره سرود توانسته استعدادهای مهم این عرصه و دیگر فعالیت های هنری مثل شعر و موسیقی و آهنگ سازی را شناسایی و رشد ببخشد.

 

مشارکت 90 نفری در مرحله نهایی سرود پدافند هوایی

 

معاون فرهنگی و روابط عمومی عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین در این نشست به مشارکت پرسنل و خانواده ها در جشنواره سرود اشاره کرد و گفت: 90 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

حجت الاسلام  سید جانمراد موسوی افزود: مرحله نهایی به میزبانی استان اصفهان برگزار شد که این خطه برای دومین بار میزبانی جشنواره سرود پدافند هوایی را بر عهده گرفته است.

 

معرفی برترین های جشنواره سرود پدافند

بر اساس رای هیات داوران گروه سرود رعد پدافند و ساعقه از پشتیبانی مرکز تهران مقام های اول و دوم را کسب کردند.

 

عباس آزادیان از گروه پدافند هوایی دزفول و حمید معینیان از پشتیبانی مرکز نیروی پدافند هوایی تهران به صورت مشترک به مقام اول و حسین صباحی عزیز از پدافند هوایی منطقه غرب و مصطفی دولتی از اداره عقیدتی سیاسی تهران

و آقای محسن نباتی از گروه شهید مجید عسگری هاشم آباد به صورت مشترک مقام سوم را در رشته تکخوانی بدست آورند.

 

 محمد مهدی جمالی از گروه پدافند هوایی زاهدان مقام اول آقای سید مهدی حسینی از پدافند هوایی اصفهان مقام دوم و آقای علی اکبر باقری زاده از پدافند هوایی زاهدان مقام سوم را در رشته تکخوانی بخش کارکنان وظیفه  کسب کردند.

مصطفی دولتی و علی پویان و در بخش شعر مسعود خدابنده لو و علی خادمیان برترین های حوزه موسیقی و آهنگسازی بودند که معرفی شدند.

 

کد خبر 1247514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha