تجلیل از مادران جوان داری سه فرزند به همت کانون حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر

سعادت گفت: همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) ازسوی کانون فرهنگی و هنری جیجان رود ملایر از بانوان جوان دارای ۳ فرزند تجلیل شد.

 ریحانه سعادت در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر از سال 94 با مجور رسمی کانون های مساجد تاسیس شده است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر با بیان اینکه این کانون حدود یکصد نفر عضو دارد گفت: بیشترین اعضای این کانون دانش آموزان و بانوان جوان هستند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت تا کنون برنامه های مختلفی را برای اعضا داشته افزود: در مناسبت های مختلف این کانون همیشه برنامه دارد وعضای کانون فعالیتهای مختلفی از جمله کمک در ساخت حسینیه  تعمیرات مدارس ، برگزاری کارگاه های مختلف و.. را داشته و در این امور مشارکت کرده اند.

 وی به برگزاری مراسم هفته بزرگذاشت مقام زن و مادر اشاره کرد و گفت در مراسم جشن میلاد کوثر  به  6 نو عروس اهدای جهیزیه داشتیم.

 وی افزود: همچنین در راسم  جشن کوثر ودر راستای تشویق جوانی جمعیت و فرزند آوری از تعدادی  از مادران زیر ۳۵سال  دارای ۳فرزندی در سالن فجر تجلیل شد.

  سعادت اضافه کرد: تجلیل از مادر نمونه سه معلول جسمی توسط کانون در مراسم جشن میلاد کوثر از دیگر برنامه های این کانون همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا (ع)بود.

 وی با بیان اینکه برای دهه فجر نیز  برنامه های مختلفی در کانون داریم گفت: این برنامه ها شامل برنامه های جشن، مسابقات فرهنگی، توزیع بسته های معیشتی  که در طول ایام دهه فجر با همکاری اعضا برگزار می شود.

کد خبر 1247545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha