مردم گیلان همواره از انقلاب و ولایت حمایت کرده‌اند

عباسی با بیان اینکه مردم گیلان در طول انقلاب همیشه با پایمردی و مقتدرانه از انقلاب و ولایت حمایت کرده‌اند گفت: امروز وظیفه ماست که صادقانه خدمت کرده و به مردم ادای دین کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اسدالله عباسی امروز (پنجشنبه ۲۹ دی) در یادواره سرداران، امیران و ۴۳۷ شهید شهرستان بندر انزلی اظهار داشت: از همه دست اندرکاران برگزاری این برنامه و از  حضور همه میهمانان به خصوص ریاست مجلس قدردانی می کنم.

 

استاندار گیلان ضمن گرامیداشت یاد ۴۳۷ شهید بندر انزلی و هشت هزار شهید استان گیلان، شهدای سلامت و شهدای مدافع حرم و امنیت عنوان کرد: کسانی که در مسیر شهدا قدم بگذارند و به ندای ولایت آبیک بگویند جاودانه خواهند ماند.

 

عباسی با بیان اینکه در استان گیلان شاهد رشد و بالندگی در همه عرصه‌ها هستیم تصریح کرد: مردم گیلان در طول انقلاب همیشه با پایمردی و مقتدرانه از انقلاب و ولایت حمایت کرده‌اند و امروز وظیفه ماست که صادقانه خدمت کرده و ادای دین کنیم.

 

وی ضمن اشاره به حضور نمایندگان استان گیلان در مجلس در این برنامه اضافه کرد: باید حضور پرشکوه مردم را قدر بدانیم که به پاس مقام شهدا و خانواده‌های شهدا حضور معنوی پیدا کرده‌اند و در این محفل نورانی حضور پیدا کردند.

 

عباسی ادامه داد: امروز در استان گیلان شاهد رشد و بالندگی در همه حوزه‌ها و ابعاد هستیم و مردم استان همواره پای انقلاب ایستاده‌اند.

 

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر اینکه مجلس در حال بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ است خاطرنشان کرد: با همکاری دولت و مجلس و نمایندگان توانستیم حدود ۹۰ درصد بودجه سال گذشته را محقق کنیم و این نشان میدهد دولت و مجلس در کنار هم هستند و امیدواریم با مصوبات امسال مجلس هم مشکلات مردم برطرف و تصمیمات راهگشا باشد.

کد خبر 1247670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha