سپاه پاسداران، ضد تروریسم و حامی مظلومان است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه سپاه پاسداران را ضد تروریسم و حامی مظلومان است، گفت: سپاه پاسداران مقابل توطئه های دشمن ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(۳۰ دی)، در خطبه های نماز جمعه این هفته در خرم آباد،با اشاره به تلاش کشورهای غربی در راستای حذف ایران از مجامع بین‌المللی، اظهارداشت: در این راستا دشمن دست به فتنه های مخلف می زند؛ اتهام بمب گذاری را به ایران اسلامی نسبت می‌دهند و از چهره‌های ورزشی و هنری استفاده می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه تروریستی اعلام کردن سپاه از برنامه‌های دشمن است، افزود: دشمن ۴۳ سال به اهداف خود نرسیده و هر روز دست به توطئه های مختلف می زند، با وجود اینکه از دلبستگی مردم به نیروهای مسلح، ارتش، انتظامی، سپاه و بسیج بی‌خبر است.

 

وی با اشاره به اینکه ایران در رتبه‌بندی های جدید جزو کشورهای قدرتمند آسیا اعلام شده است، گفت: این قدرت با تکیه بر توان داخلی، ایمان، تعهد و تخصص نیروهای جوان بدست آمده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: مثلث شوم غربی، عبری و عربی توان خود را بر انزوای ایران بکار گرفته و با اتهام به سپاه پاسداران تلاش می‌کند هجمه هایی را به این نهاد انقلابی وارد کند.

 

وی با اشاره به اینکه ملت‌های مظلوم، سپاه پاسداران را ضد تروریسم و حامی صلح می‌دانند، گفت: دشمنان داعش و القاعده را به وجود آوردند و سپاه مقابل آنها ایستادگی می‌کند، با پیروی از توصیه های رهبر معظم انقلاب این مراحل را پشت سر خواهیم گذاشت.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه ضربات متعدد هوایی، زمینی و دریایی سپاه به دشمنان موجب عصبانیت دشمن شده است، ادامه داد: مردم و نیروهای مسلح برای پیشرفت ایران اسلامی محکم ایستادگی می‌کنند.

 

معیشت مردم در اولویت قرار گیرد

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با تأکید بر حفظ سرمایه اجتماعی، گفت: در این راستا افزایش نرخ کالا باید کنترل شود و معیشت مردم باید در اولویت قرار گیرد.

 

جهاد تبیین و احیای اسلام از راهبرد های ائمه اطهار است

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنانش پنجم بهمن ماه شهادت امام علی نقی(ع) را تسلیت گفت و افزود: جهاد تبیین و احیای اسلام همچنین ایجاد جریان سالم دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از راهبرد های ائمه اطهار است.

 

وی گفت: ائمه(ع) با افکار غیر اسلامی تزریق شده در جامعه مبارزه کردند، زورگویان عالم ببینند که راه امامان معصوم ادامه دارد.

 

کد خبر 1247769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha