قدردانی رییس سازمان اوقاف از دستگاه‌های مشارکت‌کننده در برگزاری موفق مسابقات سراسری قرآن

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از همه دستگاه‌هایی و سازمان‌هایی که در برگزاری موفق چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران نقش داشتند،قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با قدردانی از همه دستگاه‌هایی و سازمان‌هایی که در برگزاری موفق چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران نقش داشتند گفت: خداوند را شاکریم که این توفیق را داد که این مسابقات را در استان عزیز و شهید پرور خوزستان برگزار کنیم.

اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در سالن ۲هزار نفری امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز با حضور جمعی از مسوولان کشوری ، استانی و مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بخشی از این مراسم با قدردانی از همه دستگاه‌هایی و سازمان‌هایی که در برگزاری موفق چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران نقش داشتند گفت: این دوره از مسابقات یکی از باکیفیت‌ترین مسابقات قرآنی است که شاهد آن بودیم و خداوند را شاکریم که این توفیق را داد که این مسابقات را در استان عزیز و شهید پرور خوزستان برگزار کنیم.

خاموشی افزود: حوزه های علمیه ، تشکل ها و موسسه های قرآنی ، دانشگاه ها و جوانان خوزستانی در برگزاری پرشور و موفق این مسابقات قرآنی نقش آفرینی کردند و امیدواریم در مسابقات سراسری بعدی شاهد برگزاری کیفی‌تر این مسابقات که مورد عنایت و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب است باشیم.

وی با بیان اینکه قرآن شریف به عنوان معجزه الهی بزرگترین نسخه شفابخش بشریت و رهایی بخش انسان ها از منجلاب، کج روی‌ها و انحرافات فکری و اخلاقی است ادامه داد: این مسابقات کمک زیادی به ترویج معارف قرآنی در سطح جامعه خواهد کرد و فرصت بسیار خوبی برای بهره گیری بیشتر از آموزه‌های الهی است.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه باید جوانان را بر اساس مفاهیم قرآنی تربیت کرد و نباید اجازه داد غربی ها فرمان و نسخه چگونه تربیت کردن بدهند افزود: اگر ما به تعالیم قرآنی تمسک جوییم مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه ما برطرف می‌شود.

خاموشی بیان کرد: همه ما باید تلاش کنیم نسل‌های آینده را بر اساس آموزه‌های قرآنی تربیت کنیم.

وی گفت: استقبال جوانان و نوجوانان از مسابقات قرآنی نشان دهنده اقبال آینده سازان کشور به درک مفاهیم قرآن و عمل به دستورات اخلاقی و تربیتی این کتاب آسمانی است.

کد خبر 1247837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha