سپاه و ملت ایران، دوگانه به هم پیوسته اند

حجت الاسلام نوری بیان کرد: ملت ایران و سپاه همواره در کنار هم بوده اند و تحریم سپاه از سوی پارلمان اروپا، نمی تواند بین این دو فاصله بیاندازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام رضا نوری، امروز شنبه در پیام ویدئویی با اشاره به تحریم سپاه از سوی پارلمان اروپا بیان کرد: اخیرا پارلمان اروپا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به عنوان یک مجموعه تروریستی تحریم کرده و این موضوع را به تصویب رسانده است.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهارداشت: گرچه این تحریم تا زمانی که به تصویب شورای اروپا نرسد، ضمانت اجرایی ندارد اما تا همینجایی که پارلمان اروپا پیش آمده، خباثت زیاد این مجموعه را نشان می دهد.

 

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در توضیح نکات حائز اهمیت این خباثت گفت: این تحریم، در ازای برخوردی که نظام جمهوری اسلامی ایران با عده ای قاتل انجام داد تصویب شده، کسانی که در اغتشاشات اخیر آدم کشتند و به قتل خود اعتراف کردند؛ موقعی که حکم قصاص و اعدام به اجرا درآمد، اعتراض کردند و در واقع با اعتراض خود از قاتلان و جانیان حمایت کردند.

 

 

حجت الاسلام نوری، دلیل دیگر این تحریم را افزایش فشارهای اقتصادی بر روی ملت ایران نام برد و افزود: آنها با این تحریم به دنبال آن هستند که بازار اقتصادی ما را بهم بریزند و با ایجاد آشفتگی در بازار ارز و طلا، مانع از ایجاد ثبات در بازار شوند.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهارکرد: اروپا به دنبال آن است که می خواهد سپاه را که همیشه کنار ملت و مردم بوده و در همه صحنه ها حامی مردم بوده و در طول 43 سال در میدان حضور داشته، از مردم جدا کرده و بین آنها فاصله بیاندازد.

 

 

وی تأکید کرد: ملت ایران و سپاه همواره در کنار هم بوده اند و مردم در دفاع مقدس به تدبیر سپاه وارد جنگ شدند و تا پایان دفاع مقدس کنار هم بودند و اکنون هم در کنار سپاه در برنامه های مواسات، اردوهای جهادی و بحران ها و حوادث، حضور یافته اند.

 

 

امام جمعه بجنورد افزود: البته در همین تحریم ها، ملت ما بالنده تر و سپاه، قوی تر شده به طوری که سپاه در حوزه دفاع، یکی از قوی ترین نیروها در منطقه بوده و توانسته عزتمندانه از این آب و خاک دفاع کند.

 

 

حجت الاسلام نوری تأکید کرد: اروپا با این اعمال نه می تواند ملت را پشیمان کند و نه اینکه ملت و سپاه را از هم جدا کند.

 

 

 

کد خبر 1247919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha